اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پس از قهرمانی در لیگ

افزون‌پلاست کاشان در ایستگاه آخر متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتسال افزون‌پلاست کاشان در آخرین هفته از رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور مقابل تیم سالکو شاهرود متوقف شد.

افزون‌پلاست کاشان در ایستگاه آخر متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، این دیدار که شامگاه پنجشنبه در سالن جهان پهلوان تختی کاشان به قضاوت جواد غلام‌زاده، میلاد حمزه، علیرضا سمیعی و منصور قربانی برگزار شد در پایان با نتیجه مساوی 4 بر 4 به پایان رسید.

تیم افزون‌پلاست کاشان که از سه هفته به پایان رقابت‌ها عنوان قهرمانی مسابقات را به خود اختصاص داده و صعود این تیم به لیگ دسته اول فوتسال کشور مسجل شده بود، در بازی‌های باقی مانده خود نیز با وجود میدان دادن به برخی از بازیکنان ذخیره خود در برابر حریفان خود نتایج خوبی گرفت تا نماینده کاشان با اقتدار به رقابت‌های لیگ یک صعود کند.

دیدار دو تیم افزون‌پلاست کاشان و سالکو شاهرود در حالی برگزار شد که شهردار کاشان نیز از نزدیک شاهد بازی روان جوانان کاشانی به خصوص در نیمه نخست بود، نیمه‌ای که با پیروزی 2 بر یک افزون‌پلاست به پایان رسید.

در نیمه دوم تیم افزون‌پلاست کاشان موفق شد دو بار دیگر دروازه نماینده شاهرود را باز کند و نتیجه را 4 بر 2 به سود خود نماید، اما تیم سالکو که نمی‌خواست بازنده این دیدار باشد برای فرار از سقوط بازی سرعتی را در دستور کار خود قرار داد و موفق شد بازی را به تساوی بکشاند و این نتیجه نیز تا پایان این دیدار باقی ماند و به این ترتیب دو تیم به تقسیم امتیازات آخرین بازی لیگ دسته دوم رضایت دادند.

تیم افزون‌پلاست کاشان با نفراتی مانند محمد هاشمی‌خواه، مسعود حداد، عمران سرانجام، محمدحسین منصوری نیک، محمد مرتضی زیدآبادی، سعید کشانی، علی تسلیمیان، میثم ناصری، امیر مولایی، حامد جعفریان، داود حمیدی و ابوالفضل کریمی در این دیدار به میدان آمده بود که در نهایت نتوانست با سرمربی‌گری سعید محمودی، مربی‌گری اردشیر یزدان‌پناه و مسلم دیگبری و نیز سرپرستی داود عامری بر حریف خود غلبه کند.

تیم افزون‌پلاست کاشان با این تساوی جمع امتیازات خود را به 48 امتیاز رساند و عنوان قهرمانی گروه شمال را به دست آورد و به همراه تیم دوم جدول مقاومت البرز به لیگ دسته اول فوتسال کشور صعود کردند.

مسابقات لیگ دسته دو فوتسال کشور با حضور 24 تیم در دو گروه 12 تیمی شمال و جنوب به صورت رفت و برگشت برگزار شد.

در گروه شمال 12 تیم افزون‌پلاست کاشان، سالکو شاهرود، شهدای جلین گرگان، سایپا اردبیل، باروبن قزوین، شهرداری نکاح، بیمه حدیث قزوین، هیئت همدان، میلاد تنکابن، قارچ ملارد، آپتک کرج و مقاومت البرز حضور داشتند.

در گروه جنوب این رقابت‌ها نیز 12 تیم همیاری اراک، کیان اصفهان، جام‌جم یزد، نماینده چهارمحال و بختیاری، پولاد گسترش بروجرد، بنیاد هرمزگان، جهان‌اسپرت سیرجان، سجاد زابل، دایتی شیراز، برق شیراز و گیتی‌پسند اصفهان حضور داشتند که رقابت‌های خود را به صورت رفت و برگشت برگزار کردند.

رقابت‌های فوتسال لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور از 15 آبان‌ماه سال‌جاری با حضور 16 تیم آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول