اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

سفرهای شهرستانی بسترساز تأمین مطالبات مردم است

خبرگزاری فارس: استاندار همدان گفت: سفرهای شهرستانی بستر‌ساز برنامه‌‌ریزی درست و کارشناسانه در تأمین نیازها و مطالبات اقشار مختلف مردم است.

سفرهای شهرستانی بسترساز تأمین مطالبات مردم است

علی‌محمد آزاد در حاشیه مراسم کلنگ‌زنی مرکز بازدیدکنندگان خانگرمز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تویسرکان، در پاسخ به این سئوال که آیا سفرهای شهرستانی در سطح استان را ادامه خواهید داد و در خصوص چرایی این اقدام اظهار داشت: سفرهای شهرستانی بستر‌ساز نظارت کامل بر فعالیت‌ها و اقدامات دستگاه‌های عامل در بخش‌های متفاوت و دریافت گزارش‌های دقیق از مسئولان برای برنامه‌ریزی درست و کارشناسی شده آینده خواهد شد.

وی افزود: آشنا شدن ما از نزدیک با وضعیت و شرایط زندگی فردی و اجتماعی آحاد مردم و شنیدن مطالبات و خواسته‌های آنها به صورت چهره به چهره گامی کلیدی‌ و راهبردی برای تدوین برنامه اجرایی در راستای تحقق اهداف در حوزه‌های گوناگون در جامعه است.

استاندار همدان حضور در اجتماعات عموم مردم در سطوح جامعه شهری و روستای را بهترین راهکار در تحلیل و واکاوی مسائل دانست و تصریح کرد: رسیدگی به نیازهای مردم به ویژه محرومان علاوه بر تعمیق ارتباط دوسویه ملت و دولت، زمینه برای رشد و پویایی جوامع در دهک‌های اجتماع ما را مهیا می‌کند.

آزاد در پاسخ به اینکه رهاورد سفر شما برای مردم تویسرکان چیست، گفت: اکنون نمی‌توانم هیچ قولی بدهم چرا که وعده‌های اینگونه سیستم برنامه‌ریزی را به هم می‌ریزد.

وی ادامه داد: نیازها بسیار گسترده و منابع محدود است ما در این سفر نیازها و درخواست‌های مردم را برآورد می‌کنیم و آنها را براساس ضرورت پس از بررسی کارشناسی، اولویت‌بندی و در یک برنامه منسجم اجرا خواهیم کرد.

آزاد افزود: تأمین آب، ایجاد غسالخانه و آسفالت از مطالبات مردم تویسرکان در این سفر بود که پیگیری موارد مذکور در نشست با مسئولان امر پس از بررسی، با اولویت‌بندی برای عملیاتی کردن آنها تصمیم‌سازی خواهد شد. 

وی در پایان اذعان داشت: تعامل و همگرایی همه‌جانبه مسئولان و مردم رشد و پیشرفت را در اجتماع ارتقا خواهد بخشید.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول