اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج طلاب کشور:

مقاومت برابر تحریم‌ها ثمره جهاد و صبر ملت ایران است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج طلاب کشور گفت: مقاومت در برابر این تحریم‌ها ثمره جهاد، مقاومت، صبر و استقامت ملت ایران است.

مقاومت برابر تحریم‌ها ثمره جهاد و صبر ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از بم، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده در یادواره 22 شهید سرافراز منطقه دریجان بم ضمن تاکید بر دفاع از آرمان‌های شهدا با استناد به آیات و روایات، جهاد در راه خدا و صبر و مقاومت را سبب سربلندی انسان دانست.

وی اظهار داشت: این دو همچون دو بال پرواز، امت انقلابی را بر بام عزت می‌نشانند.

علیزاده تصریح کرد: عنصر جهاد همان روحیه جدیت و تلاش است که در همه عرصه‌ها نیاز جامعه ما است و این جهاد با هنر، قلم و روحیه جهادی و ...عملی می‌شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب کشور صبر و مقاومت را بسترساز جهاد در راه خدا دانست و آن را دومین عنصر لازم دنیوی برای قرار گرفتن در مدار بندگی عنوان کرد و گفت: مبارزه با درون خود از جمله این جهادها است.

علیزاده با اشاره به توطئه‌ها و تحریم‌های دشمنان بیان داشت: مقاومت در برابر این تحریم‌ها ثمره جهاد، مقاومت، صبر و استقامت ملت ایران است.

وی به بحث اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: با مدیریت‌های بسیجی و احساس مسئولیت می‌توان این تحریم‌ها را دور زد همان طور که 33 سال توانستیم، اینگونه باشیم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول