اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

تفکر بسیجی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده است

خبرگزاری فارس: فرمانده بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی با اشاره به اعمال تحریم‌ها و تهدیدات دشمنان در ابعاد مختلف علیه ایران اسلامی گفت: با وجود این فشارها به خاطر وجود تفکر بسیجی در کشور تحریم‌ها و تهدیدها بی‌اثر مانده است.

تفکر بسیجی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، محمد کرمانی عصر امروز در دیدار فرماندهان بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی با امام جمعه بجنورد با ارائه گزارشی، به تبیین اهداف برپایی هم‌اندیشی شورای فرماندهان پرداخت.

وی افزود: این شورا با انگیزه تبیین سه اصل شجره طیبه صالحین،ایجادکانون تخصصی متخصصان بسیجی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و حوزه خانواده، نشست‌هایی را در قالب کمیسیون‌های مختلف برگزار خواهد کرد.

امام جمعه بجنورد هم برگزاری این نشست‌ها را امر مبارکی خواند و اظهار کرد: تقویت روحیه بسیجی امری ضروری بوده که با برگزاری این نشست‌ها این مهم تحقق خواهد یافت.

حجت الاسلام ابوالقاسم یعقوبی با تاکید بر اینکه اگر تفکر بسیجی توام با اخلاص باشد برکات فراوانی را به دنبال خواهد داشت گفت:همه برای ترویج این فرهنگ مسئولیت دارند.

وی همچنین با اشاره به آیات و روایات پیرامون خرد جمعی و مشورت در کارها در آموزه‌های دینی یادآور شد:همواره باید از این ظرفیت در پیشبرد امور بهره برداری کرد.

به گزارش فارس، فرماندهان بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی همچنین با حضور در گلزار شهدای بجنورد با آرمان‌های شهدای والا مقام تجدید میثاق کردند.

زیارت مرقد مطهر امام‌زاده موسی بن جعفر برادر گرامی امام رضا و برگزاری نماز جماعت از برنامه‌های شرکت‌کنندگان در این برنامه معنوی بود.

همچنین فرماندهان بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی از بخش‌های مختلف موزه بزرگ خراسان‌شمالی در بجنورد بازدید کردند.

بر اساس برنامه قرار است تا نشست‌های تخصصی با شرکت 30تن از فرماندهان بسیج شرکت ملی صنایع پتروشیمی در محل پتروشیمی خراسان در بجنورد برگزار شود.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول