اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر سیاسی استانداری خراسان‌ رضوی:

تحریم‌های امروز دشمنان برای مردم ایران تازگی ندارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر سیاسی استانداری خراسان ‌رضوی گفت: از ابتدای انقلاب، دشمنان هجمه‌هایی را علیه مردم و نظام اعمال کردند و فشارهایی که دشمن امروز از آن به عنوان تحریم‌های جدید نام می‌برد برای مردم تازگی ندارد.

تحریم‌های امروز دشمنان برای مردم ایران تازگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از طرقبه، قهرمان رشید صبح امروز پنج‌شنبه در همایش نهضت روشنگری در جمع بسیجیان طرقبه اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در یک شرایط خاص قرار دارد و باید با توکل بر خدا و توجه به روشنگری‌های مقام معظم رهبری از این پیچ تاریخی که در آن قرار داریم به سلامت عبور کنیم.

رشید خاطرنشان کرد: ما باید با حرکات حساب شده در شرایط اقتصاد مقاومتی، با تحریم‌هایی که از سوی دشمنان نظام در سر راه ما قرار گرفته است، عبور کنیم.

وی افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب، دشمنان این نظام به صورت تمام عیار هجمه‌هایی را علیه مردم و نظام اعمال کرده‌اند و این فشارهایی که دشمن امروز از آن به عنوان تحریم‌های جدید نام می‌ برد برای مردم جمهوری اسلامی تازگی ندارد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان رضوی بیان کرد: از ابتدای انقلاب دشمنان ترور اشخاص و خرابکاری‌های اجتماعی را برنامه‌ریزی و اجرا کردند و تمام این برنامه‌ریزی‌ها برای مقابله با اسلام و نظام جمهوری اسلامی بود.

رشید گفت: مردم ایران به لطف بصیرت خود و به لطف اعتقادات خود، موانع دشمنان را درنوردیدند و البته طی کردن این مسیر و پیشرفت‌های حاصله، هزینه‌هایی را نیز برای ما دربر داشته است.

وی خاطرنشان کرد: مردم غیور و با عزت ایران اسلامی در تمام سال‌های پس از پیروزی انقلاب در برابر هجمه‌های نظامی، علمی و فرهنگی دشمن ایستادگی کردند و ان‌شاءالله تا آخرین لحظه نیز از مقاومت خود در برابر زورگویان کوتاه نخواهند آمد.

وی با اشاره به مقاومت مردم ایران در طول 33 سال اخیر تأکید کرد: مردم ایران اسلامی در مقابل دشمنان با یک مجاهدت بسیار ستودنی ایستادگی کردند.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری خراسان‌ رضوی اظهار داشت: امروز ترس و تردید دشمنان نظام اسلامی در مقابله با پیشرفت‌هایی که جمهوری اسلامی در عرصه‌های علمی، هوا و فضا و هسته‌ای داشته است و این پیشرفت‌ها آنها را به گزافه‌گویی وادار کرده است که این موضوع سبب درگیری داخلی در بین دشمنان شده است.

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در داخل کشور، گذشت زمان را داروی درمان اقتصاد بیمار کشور دانست و افزود: باید با گذشت زمان و برنامه‌ریزی صحیح کشور را از این اقتصاد ناسالم نجات داد.

رشید برگزاری جنبش عدم تعهد را در ایران شکستی بزرگ برای قدرت‌های غربی عنوان کرد و گفت: بهترین نتیجه ممکن از برگزاری این همایش بین‌المللی برای انقلاب و جمهوری اسلامی ایران به دست آمد.

مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری با اشاره به وضعیت سوریه بیان کرد: این کشور امروز به مقابله با کشورهای استعمارگر پرداخته و تاوان حمایت از مقاومت را می‌پردازد.

وی تصریح کرد: آمریکا و همدستانش برای اینکه اذهان عمومی مردم خاورمیانه و جهان را از انقلاب‌های مردمی و بیداری اسلامی دور کنند؛ قصد دارند با غارتگری، شورش و جنگ در سوریه نقشه خود را عملی کنند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول