اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

مسابقه ساخت در مسکن مهر نداریم

خبرگزاری فارس: استاندار همدان با بیان اینکه در ساخت مسکن مهر مسابقه ساخت نداریم، گفت: اگر در جایی متقاضی نبود نباید سهمیه‌ای اعلام شود و در این شرایط به جای پرداختن به مسکن مهر باید سراغ کارهای مهم دیگر رفت.

مسابقه ساخت در مسکن مهر نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد پیش از ظهر امروز در شورای تأمین مسکن استان همدان اظهار داشت: پذیرش اشتباه توسط مدیران ضعف نبوده بلکه نقطه قوت محسوب می‌شود و باید تلاش کرد که یک اشتباه دوباره تکرار نشود.

وی هدف از برگزاری جلسات این چنینی را بهتر شدن وضعیت استان در همه زمینه‌ها بیان کرد و افزود: هدف ما زیر سئوال بردن خدمات انجام شده نیست بلکه تلاش برای به روز شدن و بهتر شدن کار است که اگر نشود باختیم.

استاندار همدان با انتقاد از برخی سهمیه‌های مازاد مسکن مهر در برخی از شهرستان‌ها تصریح کرد: در بحث مسکن مهر اگر جایی نیاز باشد باید احداث کرد وگرنه با صرف هزینه از بیت‌المال و مصالح و... جوابی نمی‌گیریم.

وی خاطرنشان کرد: مسکن مهر صرفاً برای خانه‌دار شدن افرادی است که توان مالی ندارند و باید شرایط را برای این امر مهیا کرد.

آزاد با بیان اینکه در ساخت مسکن مهر مسابقه ساخت نداریم، اظهار داشت: اگر در جایی متقاضی نبود نباید سهمیه‌ای اعلام شود و در این شرایط به جای پرداختن به مسکن مهر سراغ کارها و برنامه‌های مهم دیگر باید رفت.

وی با تأکید بر به روز بودن در بحث مسکن مهر افزود: در شهرهایی که نیاز به مسکن مهر احساس می‌شود باید توان کار را در این شهرها گذاشت و به روز مسکن مهر را دنبال کرد.

استاندار همدان پرسش و پاسخ صورت گرفته در این جلسات را صرفاً برای انجام هر چه بهتر کارها دانست و گفت: این مجموعه با هم اعضای دولت در استان را تشکیل می‌دهند و هر تصمیم گرفته شده بین اعضا مشترک است.

وی در پایان سخنان خود خواستار هماهنگی اداره کل راه و شهرسازی استان با نیروی انتظامی برای جانمایی و تأمین زمین برای ساخت کلانتری‌ها شد.  

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول