اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شوشتر خبر داد

مشارکت اعضای تعاونی‌‌های مسکن مهر شوشتر در تکمیل سهم آورده مالی

خبرگزاری فارس: فرماندار شوشتر از مشارکت فعالانه اعضای تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر در تکمیل سهم آورده مالی خود خبر داد و گفت: سهم آورده اعضا رشد چشم‌گیری داشته است.

مشارکت اعضای تعاونی‌‌های مسکن مهر شوشتر در تکمیل سهم آورده مالی

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حیدر نجفی عصر امروز در جلسه با اتحادیه مسکن مهر شوشتر اظهار داشت: سهم آورده اعضا تعاونی‌های مسکن مهر شوشتر در هفته اخیر هشت میلیارد ریال افزایش یافته است که این در نوع خود بی‌نظیر است.

وی افزود: به دنبال آگاهی اعضا تعاونی‌های مسکن مهر از عزم جدی مسئولان شهرستان برای تکمیل واحدهای مسکن مهر شهرستان سهم آورده اعضا افزایش یافت و این مهم تنها به دلیل افزایش فعالیت در این سایت مسکونی است و باید همین روند ادامه پیدا کند.

فرماندار شوشتر خاطرنشان کرد: طبق تصمیمات شورای مسکن استان مبنی بر تعیین آخرین مهلت به اعضا تعاونی‌ها برای تکمیل سهم آورده خود و بر اساس پیگیری مستمر فرمانداری شوشتر و با همکاری اداره تعاون و کار و امور اجتماعی، اداره راه و شهرسازی و اتحادیه تعاونی‌های مسکن مهر و بعد از تشکیل جلسات متعدد اقداماتی صورت گرفت که همه این اقدامات به افزایش سهم آورده اعضای مسکن مهر شوشتر ختم شده است.

نجفی درباره تلاش مدیران شهرستان برای تسریع در کار مسکن مهر گفت: صدور اخطار به اعضا به صورت پیامک و نصب بنر در سطح شهر در هفته اخیر سهم آورده اعضا را افزایش داد.

رئیس شورای مسکن مهر شوشتر در ادامه افزود: با مکاتبه با همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان اعلام شد تا همه افراد فاقد مسکن شاغل در ادارات و غیر شاغل که مشمول ضوابط مسکن مهر هستند جایگزین افراد انصرافی شوند.

وی تاکید کرد: در صورتی که اعضای تعاونی‌های مسکن مهر از عضویت خود انصراف دهد به دلیل ایجاد خلل در مرحله ساخت سریع واحدهای مسکونی در اتحادیه مسکن مهر سهم آورده وی بلافاصله پرداخت نخواهد شد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول