اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان:

پی‌گیری معافیت‌های مالیاتی از دغدغه‌های تعاونی‌های مسکن مهر است

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان گفت: پی‌گیری معافیت‌های مالیاتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تعاونی‌های مسکن مهر موجود در استان است.

پی‌گیری معافیت‌های مالیاتی از دغدغه‌های تعاونی‌های مسکن مهر است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مهدی جمالی‌نژاد پیش‌ از ظهر امروز در حاشیه جلسه شورای مسکن استان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تکمیل پروژه‌های مسکن مهر یکی از مهم‌ترین بحث‌های موجود در کشور و به ویژه در استان اصفهان به شمار می‌رود و استان اصفهان تمام همت خود را بر روی به ثمر رساندن این پروژه‌ها گذاشته است.

وی با تاکید بر اینکه جلسات شورای مسکن با حضور تمام دستگاه‌های اجرایی استان برای برطرف شدن نقاط ضعف موجود در راستای این پروژه‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: پی‌گیری معافیت‌های مالیاتی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های تعاونی‌های مسکن مهر موجود در استان است.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان با اشاره به اینکه در شصت و چهارمین جلسه شورای مسکن استان این موضوع به صورت ویژه پی‌گیری شده است، تصریح کرد: در این جلسه مشکل تعاونی‌های مسکن مهر استان در زمینه معافیت‌های مالیاتی برطرف شده است و این موضوع به تسریع در عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر کمک می‌کند و معافیت‌های مالیاتی تعاونی‌های مسکن مهر عملیات اجرایی پروژه‌های مسکن مهر را کند کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه حق بیمه پروژه‌های مسکن مهر نیز یکی از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه به شمار می‌رود، اضافه کرد: پرداخت حق بیمه پروژه‌های مسکن مهر با پرداخت 5 هزار و 200 تومان برای هر مترمربع و بیمه کارگران بدون ارائه کارت مهارت فنی نیز یکی از مهم‌ترین مباحث مطرح شده در این جلسه به شمار می‌رود.

جمالی‌نژاد، شورای مسکن را بالا‌ترین مرجع تصمیم‌گیری در زمینه مسکن استان دانست و تاکید کرد: تسریع در تأمین تأسیسات زیر‌بنایی استان در راستای تکمیل پروژه‌های مسکن امری لازم و ضروری است و این موضوع به ویژه در شهر‌های جدید بیشتر احساس می‌شود.

وی به اهمیت ساخت مدارس مسکن مهر اشاره کرد و افزود: زمانی که پروژه مسکن مهری راه‌اندازی می‌شود مسئولان باید در کنار این پروژه‌ها به راه‌اندازی تأسیسات خدماتی نیز توجه کنند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری اصفهان گفت: با توجه به نزدیک شدن به مراحل تکمیل پروژه‌های مسکن مهر تأمین تأسیسات زیربنایی استان به ویژه در شهر‌های جدید باید در اولویت برنامه‌های مسئولان استان قرار بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان امسال 30 هزار پروژه مسکن مهر روستایی در استان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: استان اصفهان رتبه نخست را در راستای راه‌اندازی و افتتاح پروژه‌های مسکن مهر در کشور دارد.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول