اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندهی انتظامی مازندران خبر داد

تماس 260 هزار شهروند با پلیس مازندران

خبرگزاری فارس: معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران از تماس 260 هزار شهروند و مسافر با پلیس 110 استان خبر داد.

تماس 260 هزار شهروند با پلیس مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، عطاالله غلام‌نژاد از تماس 260 هزار شهروند و مسافر با پلیس 110 استان خبر داد.

وی افزود: مرکز فوریت‌های پلیسی 110 پل ارتباطی مردم با پلیس است و در این ارتباط مردم با تعامل و مشارکت با پلیس از هرگونه ناامنی و ناهنجاریهای اجتماعی پیشگیری خواهند کرد.

غلام‌نژاد با اشاره به اینکه یکی از اهداف مرکز فوریت‌های پلیسی 110 ارائه خدمات اورژانسی به شهروندان در راستای برقراری نظم و امنیت پایدار در استان است، گفت: با توجه به حضور میلیونی مسافران در استان، شهروندان و مسافران 263هزار و 520 بار در طول مدت پنج ماه سال جاری با پلیس 110 مازندران تماس گرفتند.

وی افزود: از این تعداد تماس 47 درصد منجر به عملیات شد و 51 درصد نیز از پلیس در ارتباط با برخی موضوعات انتظامی و امنیتی راهنمائی گرفته‌اند.

معاون عملیات فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به برخی مزاحمت‌های تلفنی با پلیس 110 که غیر قابل بررسی است و منجر به ایجاد اختلال در سامانه 110 می‌شود، تصریح کرد: در این ارتباط در طول مدت پنج ماه سال جاری دو درصد کل تماس‌ها غیر قابل رسیدگی بوده است. 

وی از شهروندان خواست تا از تماس‌های غیرضروری با پلیس 110 اجتناب کرده تا ماموران بتوانند به نحو شایسته‌ای به ماموریت‌ها و وظایف ذاتی خود رسیدگی کنند.

غلام‌نژاد از افزایش 16 درصدی تماس‌ها و کاهش 15 درصدی مراجعات مردمی به کلانتری‌ها در استان خبر داد و یادآور شد: افزایش تماس‌ها و کاهش مراجعات حضوری نشان از فعالیت و تلاش پلیس در جهت رسیدن به حقوق شهروندان است.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول