اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف کاهش آمار تصادفات در چهارمحال و بختیاری

اکیپ‌های نامحسوس پلیس در محورهای پرتردد افزایش می‎یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: با افزایش تصادفات اکیپ‌های محسوس و نامحسوس پلیس در محورهای پرتردد این استان افزایش می‎یابد.

اکیپ‌های نامحسوس پلیس در محورهای پرتردد افزایش می‎یابد

فریبرز کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: به‌منظور هرچه بهتر برگزاری دور دوم سفرهای تابستانی با برگزاری نشست‌های هماهنگی مختلف با دستگاه‌های ذی‌ربط مقرر شد تا هر دستگاهی بنا بر وظیفه خود تلاش بیشتری در راستای افزایش ایمنی سفر مسافران ورودی به این استان داشته باشند.

وی افزود: بر همین اساس لازم است تا تمام دستگاه‌های ذی‌ربط در بحث امدادرسانی و مدیریت جاده‌ها برنامه‌ریزی داشته باشند تا مسافران با خاطره‌ای خوش این استان را ترک کنند.

کرمی با اشاره به افزایش تصادفات در محورهای مواصلاتی برون شهری، گفت: با افزایش تصادفات مقرر شد تا قرارگاه پلیس راه استان بر نحوه استقرار اکیپ‌های محسوس و نامحسوس در محورهای پرتردد اقدامات لازم را انجام دهد.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های چهارمحال و بختیاری از افزایش 30 دستگاه اکیپ گشت به تعداد دستگاه‌های قرارگاه برون شهری خبر داد و گفت: این تعداد دستگاه توسط کمیته حمل و نقل پایانه در اختیار پلیس راه قرار می‌گیرد تا به صورت نامحسوس نسبت به رصد محورهای مواصلاتی استان اقدام ‌کنند.

وی ادامه داد: همچنین پلیس برون شهری کشیک 24 ساعته بر محورهای برون شهری دارند تا در صورت بروز مشکل در کوتاه‌ترین زمان ممکن این مشکل برطرف شود.

کرمی اضافه کرد: بر همین اساس مقرر شد تا در تمام ساعات شبانه‌روزی دستگاه‌های حمل و نقل در جاده استقرار داشته باشند.

وی همچنین با اشاره به اقدامات امداد خودرو در محورهای مواصلاتی، گفت: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته مقرر شد تا نیروهای امداد خودرو دستگاه‌های خود را در محل‌های حادثه خیز و پر تردد استقرار دهند تا مردم با آرامش بیشتری به مسافرت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول