اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع مجلس محلی سمنان:

تولید و مصرف کالاهای داخلی جدی‏تر گرفته شود

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس محلی سمنان و مهدیشهر تاکید کرد: تولید و مصرف کالاهای ایرانی در سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» در داخل شهر سمنان جدی‏تر گرفته شود.

تولید و مصرف کالاهای داخلی جدی‏تر گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رستمی که مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان نیز هست، پیش از ظهر امروز در بازدید نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان و بخش‏های مختلف آن اظهار داشت: اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان همچون سایر ادارات و دستگاه‏های اجرایی این استان، چندان در بورس تبلیغاتی نیست.

وی تصریح کرد: حتی فضای فیزیکی آن در خارج از محدوده اداری شهر نیز این مسئله را تایید می‏کند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان با اشاره به بازدید نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی از مجموعه این اداره کل، این بازدید را بسیار مهم و قابل تقدیر خواند و خواستار توجه بیشتر به مجموعه استاندارد و تحقیقات صنعتی استان سمنان شد.

رستمی که پیش از این سابقه ریاست سازمان صنایع و معادن وقت استان سمنان را نیز در کارنامه دارد، با اشاره به وضع صنایع این استان اظهار داشت: باید به گونه‏ای برخورد شود تا تولید و مصرف کالاهای داخلی در داخل شهر سمنان جدی‏تر گرفته شود.

وی با بررسی مسائل و مشکلات صنایع بخش‏های مختلف تولیدی در استان سمنان، رسیدگی نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس به این معضلات را که یکی از اصول اولیه کار علی‏رضا خسروی در بخش صنایع است، بسیار ارزنده و مهم توصیف کرد.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس محلی سمنان و مهدیشهر افزود: یک‌هزار و 860 واحد تولیدی و صنعتی در این استان فعالیت دارند و باید به مشکلات آنها بیش از گذشته رسیدگی شود.

رستمی کمبود و عدم اختصاص سرمایه در گردش، بیمه تامین اجتماعی، مالیات بر ارزش افزوده و ... را از مهم‏ترین مشکلات صنایع در زمان حاضر اعلام کرد.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول