اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال گلستان:

16744 نوزاد در گلستان متولد شد / گنبدکاووس بیشترین و بندرگز کمترین ولادت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال گلستان گفت: 16 هزار و 744 واقعه ولادت در گلستان طی پنج ماه نخست سال ثبت شد که در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته 9.4 درصد رشد داشته‎ایم.

16744 نوزاد در گلستان متولد شد / گنبدکاووس بیشترین و بندرگز کمترین ولادت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان سیف‎الله ابوترابی عصر امروز در جمع مدیران ادارات ثبت احوال استان اظهار داشت: ثبت واقعه ولادت در پنج ماهه سال گذشته 15 هزار و 327 مورد بوده است.

وی خاطر نشان کرد: در پنج ماهه ابتدای امسال تعداد 8 هزار و 577 واقعه ولادت "پسران"در گلستان ثبت شد و 8 هزار و 167 واقعه ولادت در "دختران" بوده است.

به گفته مدیرکل ثبت احوال گلستان؛ نسبت جنسیتی 105 به 100 بوده یعنی به ازای هر 105 پسر 100 دختر وجود دارد.

ابوترابی در خصوص آمار موالید شهری و روستایی تصریح کرد: تعداد موالید شهری 7 هزار و 342 مورد و موالید روستایی 9 هزار و 402 نفر بوده است.

وی متذکر شد: خوشبختانه از تعداد کل ولادت‎های ثبت شده در استان 99.1 درصد ولادت‎ها در مهلت قانونی 15 روز ثبت شده که نشان می‎دهد مردم گلستان قانونمند هستند و گلستان در این زمینه سه درصد بالاتر از هدف مدنظر وزارت کشور عمل کرده است.

مدیرکل ثبت احوال گلستان با بیان اینکه بیشترین ولادت در سطح استان مربوط به گنبدکاووس بوده است ابراز داشت: گنبدکاووس با 3 هزار و 395 بیشترین ولادت و بندرگز با 314 ولادت کمترین آمار را به خود اختصاص داده‎اند.

ابوترابی در زمینه آمار فوتی در گلستان متذکر شد: در پنج ماه ابتدای سال جاری 3 هزار و 413 واقعه فوت به ثبت رسید که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تفاوت محسوسی نداشته است و این رقم چیزی حدود 3 هزار و 409 مورد نسبت به سال گذشته را نشان می‎دهد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول