اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌‌شرقی:

آئین بزرگداشت استاد شهریار در تبریز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: آئین بزرگداشت استاد شهریار و روز ملی شعر و ادب همراه با گرامیداشت یاد و خاطره آسیب‌دیدگان زلزله‌ اخیر در تبریز برگزار می‌شود.

آئین بزرگداشت استاد شهریار در تبریز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان‌شرقی، علی داننده اظهار کرد: این آیین همزمان با روز ملی شعر و ادب با حضور شعرای برجسته کشوری بیست و هفتم شهریورماه جاری در تبریز برگزار می‌شود.

وی افزود: میزان تاثیر شعر بر اذهان و افکار عمومی و انتقال سینه به سینه آن نشان‌دهنده قدرت نفوذ کلام شاعر و تبحر وی در سخن‌سرایی بوده و این ویژگی در قالب آثار وی معلوم و مشهود است.

داننده تاکید کرد: کلام شهریار جهانی است و مکنونات قلبی و ذوق زلال شهریار آنچنان با دردها و شادی‌های مردم آمیخته که شعر او را در یادها حک کرده و ماندگار ساخته است.

وی زبان شعر را زبانی گویا و پویا عنوان کرد و گفت: در برهه کنونی شعرا با ابزار کلام که تاثیرگذارترین ابزارهاست می‌توانند همچون استاد شهریار که پا به پای انقلاب و مردم حرکت می‌کرد، آرمان‌های متعالی نظام اسلامی را به جهانیان بنمایانند.

براساس این گزارش، آیین بزرگداشت روز ملی شعر و ادب و استاد شهریار، همچنین گرامیداشت یاد و خاطره آسیب‌دیدگان از زلزله اخیر آذربایجان‌شرقی بیست و هفتم شهریورماه جاری ساعت 16.30 در مجتمع فرهنگی هنری 29 بهمن تبریز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول