اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی مقاومت صورت گرفت

پیشرفت 70 درصدی بازسازی سینماهای کرمان / آغاز فعالیت آزمایشی سینما "مهتاب" و" آسیا"

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان از پیشرفت 70 درصدی بازسازی و مرمت سینماهای کرمان برای برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی قلم مقاومت خبر داد.

پیشرفت 70 درصدی بازسازی سینماهای کرمان / آغاز فعالیت آزمایشی سینما "مهتاب" و" آسیا"

احمد سعیدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت:‌ بازسازی و مرمت سینماهای کرمان روند مطلوبی دارد.

وی از پیشرفت 70 درصدی بازسازی و مرمت سینماهای کرمان برای برگزاری هرچه بهتر دوازدهمین جشنواره بین‌المللی قلم مقاومت خبر داد و عنوان کرد: در فاصله کمتر از 20 روز به آغاز این جشنواره روند مرمت سینماها و تجهیز آنها به امکانات و سخت‌افزار مورد نیاز برای نمایش هرچه با کیفیت‌تر و مناسب‌تر فیلم‌ها به نقطه مطلوبی رسیده است.

سعیدی بیان کرد: مرمت و بازسازی سینماهای "مهتاب" و" آسیا" که از اوایل مرداد ماه آغاز شده تاکنون بیش از 70 درصد پیشرفت داشته است و این دو سینما طی روزهای آینده آماده استفاده می‌شوند.

وی افزود: پس از پایان کار عملیات مرمت این دو سینما و تا فاصله آغاز به کار جشنواره هر دو سینما‌ها فعالیت آزمایشی خود را آغاز می‌کنند تا در مرحله عمل نیز کارشناسان از نحوه پخش و اکران فیلم‌ها مطلع شده و آخرین بررسی‌ها را به عمل آورند.

این مسئول فرهنگی بیان کرد: این اقدامات از سوی مؤسسه سینما شهر و با همکاری استانداری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان در حال انجام است.

سعیدی تصریح کرد: فراهم آوردن شرایط مناسب و مطلوب برای سالن‌های سینما یکی از اقدامات مؤثر در جلب و جذب مخاطب است که فعالیت‌های مؤسسه سینما شهر طی سال‌های اخیر کمک شایانی در این زمینه کرده است.

به گزارش فارس، دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت "انقلاب و دفاع مقدس" از سوم مهر ماه به میزبانی استان کرمان در قالب بخش‌های مختلف سینمایی، کوتاه، مستند، ویدیویی، فیلمنامه‌نویسی و چشم‌انداز سینمای مقاومت ایران و نشست‌های تخصصی و بزرگداشت سینماگران عرصه انقلاب و دفاع مقدس و برنامه‌های متعدد دیگر کرمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول