اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

ری ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی و دامپروری دارد

خبرگزاری فارس: معاون استاندار تهران گفت: شهرستان ری ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی و دامپروری دارد.

ری ظرفیت‌های خوبی در بخش کشاورزی و دامپروری دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد صبح امروز در جلسه طرح خود‌اتکایی تولید گوشت قرمز که با حضور سید محمد موسوی رئیس جهاد کشاورزی استان تهران و تنی چند از مسئولان برگزار شد، با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در بخش کشاورزی و دامداری اظهار کرد: این طرح با رویکرد فعالیت در تولید گوشت قرمز در شهرستان ری و به ‌منظور بررسی پرونده متقاضیان استفاده از تسهیلات طرح خود‌اتکایی تولید گوشت قرمز و مباحث مربوط به تامین تسهیلات برای اجرای طرح‌های تاثیرگذار، استمرار فرصت‌های شغلی و ایجاد ظرفیت‌های جدید برگزار شده است.

این گزارش حاکی است، در طرح خود‌اتکایی تولید گوشت قرمز ملاک عمل تعداد دام موجود و ظرفیت نگهداری دامپروری در دامداری موجود است، همچنین متقاضیان می‌توانند مازاد بر سقف مندرج در پروانه از تسهیلات بهره‌مند شوند.

گفتنی است، دامداری‌های شیری برای نگهداری دام‌های نر تولیدی و موجود خود می‌توانند از تسهیلات خرید علوفه طرح خوداتکایی گوشت قرمز استفاده کنند.

لازم به ذکر است در این جلسه پرونده‌های مربوط به 44 طرح با هدف تولید گوشت قرمز بررسی شد و با تخصیص اعتباری بالغ بر 530 میلیارد ریال به تصویب رسید که برای طی مراحل بعدی به ستاد توسعه بخش کشاورزی استان ارسال شد.

ری در بین شهرستان‌های استان تهران مقام اول را در تولید گوشت قرمز داراست.

انتهای پیام/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول