اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه جاری

نمایشگاه تخصصی کشاورزی و ماشین‌آلات در سنندج برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین‌آلات، دام و طیور، شیلات و آبزیان 11 تا 14 مهرماه سال‌جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان برگزار می‌شود.

نمایشگاه تخصصی کشاورزی و ماشین‌آلات در سنندج برپا می‌شود

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، هدف از برگزاری این نمایشگاه را عرضه آخرین دستاوردهای تکنولوژی و آشنایی کشاورزان با تکنولوژی روز به منظور توسعه و بهبود بخش کشاورزی برای توسعه استان و همچنین تعامل کشاورزان با شرکت‌های عظیم تولیدکننده ادوات کشاورزی عنوان کرد.

علیرضا فروتن با بیان اینکه کشاورزی اساس توسعه استان است، افزود: در سال‌های گذشته از برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی غافل بوده‌ایم و این در حالی است که استان کردستان در زمینه ماشین‌آلات و تکنولوژی جدید کشاورزی پیشرو است.

وی همچنین از حضور و بازدید هیئت تجاری اقلیم کردستان در این نمایشگاه خبر داد و گفت: این هیئت 10 نفره از مدیران ارشد شهرهای کرکوک و سلیمانیه هستند و برای آشنایی با آخرین تکنولوژی‌های کشاورزی ایران به سنندج سفر می‌کنند.

در چهارمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی، ماشین‌آلات، دام و طیور، شیلات و آبزیان سنندج 40 غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کردستان در نظر گرفته شده و ادوات کشاورزی و تکنولوژی جدید کشاورزی از شهرهایی مانند تبریز، تهران، ارومیه، قم، همدان، سنندج و ... به نمایش گذاشته می‌شود.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول