اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر خانه مطبوعات کردستان:

نخستین دوره مبانی رفتارشناسی رسانه در سنندج برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرخانه مطبوعات استان کردستان از برگزاری نخستین کارگاه آموزشی مبانی رفتارشناسی رسانه در استان خبر داد.

نخستین دوره مبانی رفتارشناسی رسانه در سنندج برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، شیروان یاری در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: توجه به مبانی زیربنایی و توسعه زیرساخت‌ها در حوزه رسانه از مهم‌ترین امور در این حوزه بوده و با توجه به پیشینه فعالیت‌های رسانه‌ای در کردستان نیاز است که هر چه بیشتر به این مهم پرداخته شود.

وی افزود: خانه مطبوعات استان کردستان با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های تخصصی اعضا و استفاده خبرنگاران استان از شیوه‌های نوین و آخرین مباحث روز عرصه خبر اقدام به برگزاری کارگاه تکمیلی در حوزه آموزش مبانی رفتارشناسی رسانه، خبر و مصاحبه کرده است.

مدیر خانه مطبوعات استان کردستان تصریح کرد: این کارگاه آموزشی در روزهای 22 و 23 شهریور ماه سال‌جاری و زیر نظر اساتید برجسته کشوری همچون علیرضا کتابدار، لیلا رستگار و حسین مهدوی برگزار خواهد شد.

یاری افزود: این دوره آموزشی دوره تکمیلی در حوزه رسانه بوده و پیرو برگزاری دوره‌های مقدماتی اجرا شده در سنوات گذشته است.

وی اظهار داشت: تحلیل گفتمان انتقادی رسانه، جامعه‌شناسی خبر و جامعه‌شناسی حوزه گزارش‌های خبری، رفتارشناسی در رسانه و روزنامه‌نگاری بحران از جمله مواردی است که در این دوره‌ آموزشی به همراه دیگر مباحث تخصصی توسط اساتید مدعو مطرح خواهد شد.

مدیر خانه مطبوعات استان کردستان خاطرنشان کرد: ایجاد بانک‌ اطلاعاتی، فعال‌کردن حوزه پژوهش خانه مطبوعات استان و تلاش در راستای ارتقای فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی از جمله اهدافی است که در راستای توسعه مبانی زیربنایی در حوزه مطبوعات استان پیگیری خواهد شد.

یاری در پایان اضافه کرد: این دوره مختص به اعضای خانه مطبوعات بوده و در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه هفته جاری در ساختمان آموزش استانداری کردستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول