اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران کشور خبر داد

برگزاری همایش رسانه و تراز انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران کشور از برگزاری همایش "رسانه و تراز انقلاب اسلامی" در خراسان جنوبی خبر داد.

برگزاری همایش رسانه و تراز انقلاب اسلامی در خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، احسان مداح صبح امروز در جمع اعضای انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران خراسان جنوبی اظهار کرد: همایش رسانه در تراز انقلاب اسلامی قرار است طی دو هفته آینده در استان برگزار شود.

وی به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در انجمن صنفی خبرنگاران خراسان جنوبی اشاره کرد و یادآور شد: با وجود گذشت زمانی اندک از تشکیل این مجموعه در استان تا کنون گام‌های مثبتی در این مجموعه برداشته شده است.

عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران کشور از پیگیری واگذاری زمین به خبرنگاران در مجموعه انجمن صنفی خبر داد و گفت: بعد از گذشت شش ماه از تشکیل این مجموعه واگذاری زمین به خبرنگاران پیگیری شد.

25 خبرنگار در نوبت واگذاری زمین هستند

مداح ادامه داد: با همکاری استانداری و مجموعه بنیاد مسکن استان 50 قطعه زمین برای خبرنگاران در نظر گرفته شد که تا کنون 27 قطعه آن واگذار شده است و 25 خبرنگار دیگر نیز در نوبت دریافت زمین هستند.

وی از برگزاری اردوی زیارتی مشهد مقدس و نیشابور برای خبرنگاران در سال گذشته خبر داد و گفت: همچنین مدیریت میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز قول مساعد برای اعزام یک کاروان از خبرنگاران به مناطق سیاحتی شمال کشور را داده است.

عضو هیئت مدیره انجمن روزنامه‌نگاران کشور از عضویت انجمن صنفی خبرنگاران استان در انجمن روزنامه‌نگاران کشور و انتخاب نماینده‌ای از استان در جمع پنج عضو هیئت مدیره این مجموعه خبر داد.

محمود مقامی دبیر انجمن صنفی خبرنگاران خراسان جنوبی نیز در این مراسم به برخی از مشکلات فعالان رسانه‌ای استان اشاره کرد و گفت: پایین بودن درآمد این حرفه در استان سبب شده که نتوان به این شغل به صورت جدی نگاه کرد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول