اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران:

پول اعزام ورزشکاران به شیراز را نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران گفت: پول اعزام ورزشکاران به شیراز را نداریم و به این جهت نمی‌توانیم در مسابقات قهرمانی بانوان کشور در شیراز شرکت کنیم.

پول اعزام ورزشکاران به شیراز را نداریم

محمد سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: نمی‌دانم مشکلات مالی ژیمناستیک را پیش چه کسی بازگو کنیم تا مشکلات هیئت‌هایی همچون ژیمناستیک برطرف شود.

وی هیئت ژیمناستیک را از هیئت‌های برتر فدراسیون و دستگاه ورزش استان عنوان کرد و افزود: با توجه به حضور ورزشکاران و قهرمانان برتر در ژیمناستیک، این رشته ورزشی از هر نظر مظلوم واقع شده است.

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران از عدم حمایت سرمایه‌گذاران و اسپانسران به این رشته ورزشی خبر داد و تصریح کرد: اسپانسران فقط به فوتبال فکر می‌کنند و هیچ توجه‌ای به دیگر رشته‌های ورزشی غیر از فوتبال ندارند.

سبحانی در ادامه گفت: همانطور که اشاره شد ژیمناستیک از هیئت‌های برتر استان است که در صورت حمایت سرمایه‌گذاران می‌تواند بهترین جایگاه ورزشی را در کشور داشته باشد.

وی از اختصاص کمترین بودجه به این رشته ورزشی از سوی فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد و یادآور شد: با توجه به حضور بهترین قهرمانان در سال گذشته کمترین بودجه به این هیئت اختصاص داده شد.

سبحانی متذکر شد: برای حمایت کردن مالی ژیمناستیک به هر دری می‌زنیم از سوی سرمایه‌گذاران جواب رد می‌شنویم ولی همچنان پیگیر قضیه هستیم تا یک اسپانسر قوی بتواند حمایت مالی هیئت را بر عهده بگیرد.

رئیس هیئت ژیمناستیک مازندران در پایان اظهار داشت: مشکلات مالی هیئت موجب شد که تیم‌های ورزشی ژیمناستیک مازندران را در دو بخش مردان و زنان نتوانیم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام کنیم.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول