اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدویت خبر داد

شرکت 12 هزار نفر در آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدویت

خبرگزاری فارس: مسئول آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدویت مرکز تخصصی مهدویت از شرکت 12 هزار نفر در دوره مقدماتی آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدویت در پنج سال اخیر خبر داد.

شرکت 12 هزار نفر در آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدویت

مهدی دیلمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدویت اظهار کرد: این آموزش در قالب دو دوره مقدماتی با عنوان رایحه انتظار و دوره تکمیلی با نام عطر انتظار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به مزیت‌های دوره مکاتبه‌ای گفت: با توجه به اینکه افراد شرکت‌کننده لازم نیست به صورت حضوری دوره را بگذرانند دایره آموزش وسیع‌تر شده و هر شخصی در هر مکانی می‌تواند در دوره شرکت کند.

مسئول آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدویت مرکز تخصصی مهدویت خاطر نشان کرد: ارتقای کمی و کیفی معارف مهدویت در سطح جامعه مهم‌ترین هدف این دوره بوده و پس از پایان دوره تکمیلی مدرکی به افراد به عنوان گواهی‌نامه پایان دوره اعطا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان با ثبت‌نام و مطالعه درسنامه نگین آفرینش می‌توانند در آزمون دوره مقدماتی آموزش مکاتبه‌ای شرکت کنند.

دیلمی تصریح کرد: در پنج سال اخیر 12 هزار نفر در دوره مقدماتی و 7 هزار نفر در دوره تکمیلی ثبت‌نام کرده و در آزمون پایانی شرکت کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: پس از پایان دوره دوم گواهی‌نامه پایان دوره مقدماتی معارف مهدویت به مهدی‌پژوهان اعطا می‌شود.

مسئول آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدویت مرکز تخصصی مهدویت عنوان داشت: در کنار دوره مکاتبه‌ای معارف مهدویت، آموزش مجازی نیز برگزار می‌شود تا افراد بر اساس شرایط در این دوره شرکت کنند.

وی یادآور شد: علاقمندان برای ثبت‌نام در دوره مکاتبه‌ای معارف مهدویت باید با تلفن 7737801 داخلی 106 تماس حاصل کرده و بسته آموزشی مربوطه را دریافت کنند.

دیلمی عنوان داشت: در صورت انعقاد قرارداد با ارگان‌های دولتی یا نهادها دوره آموزش مکاتبه‌ای مهدویت به عنوان دوره ضمن خدمت برای کارمندان محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تشکیل سامانه آموزش مکاتبه‌ای گفت: افرادی که در دوره شرکت کردند می‌توانند با ورود به سامانه www.mahdaviat.org در آزمون آموزش مکاتبه‌ای معارف مهدویت شرکت کنند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول