اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی در آموزش:

آموزش شهرداری‌های کلان‌شهرهای خاورمیانه برعهده شهرداری مشهد است

خبرگزاری فارس: دبیر هماهنگی کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی و نوآوری در آموزش گفت: شهرداری مشهد آموزش شهرداری‌های کلان شهرهای خاورمیانه را برعهده دارد.

آموزش شهرداری‌های کلان‌شهرهای خاورمیانه برعهده شهرداری مشهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، غلام‌عباس شکاری صبح امروز در حاشیه چهارمین‌ کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی و نوآوری در آموزش در پردیس دانشگاه مشهد برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: شهرداری مشهد در جریان خلاقیت و نوآوری رتبه نخست آموزش و پژوهش کشور را دارد، هم‌چنین شهرداری مشهد آموزش شهرداری‌های کلان‌شهرهای خاورمیانه را برعهده دارد.

دبیر هماهنگی کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی و نوآوری در آموزش افزود: کوتاه شدن دوره زمانی پروژه‌های شهری مانند پروژه میدان امام علی (ع) که در کم‌تر از 10 ماه تحویل داده شد نشان از خلاقیت و نوآوری در شهرداری مشهد دارد.

شکاری یادآور شد: بحث آموزش و توانمندسازی نیروی انسانی از عواملی است که شهرداری مشهد را به رتبه نخست شهرداری‌ها رسانده است.

وی با اشاره به شرکت ‌کنندگان چهارمین کنفرانس ملی خلاقیت‌شناسی و نوآوری در آموزش گفت: اکثریت شرکت ‌کنندگان این کنفرانس از شهرداری مشهد هستند و شهرداری مشهد تلاش می‌کند تا با شرکت در این کنفرانس‌ها و شناسایی افراد توانمند در مشهد و جذب نخبگان به سمت شهرداری از فعالیت آنها در شهرداری استفاده کند.

در ادامه اکرم مقدسی کارشناس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، اظهار کرد: این کنفرانس که با مشارکت دانشگاه علوم پزشکی مشهد انجام می‌شود و زمینه در کنار هم قرار گرفتن سه حوزه آموزش عالی، آموزش و پرورش و علوم پزشکی را ایجاد کرده است که فرصت خوبی برای تعامل و تبادل ‌نظر و بسترسازی در حوزه‌های آموزشی را ایجاد می‌کند.

وی افزود: خلاقیت و نوآوری بسترساز و بهبود دهنده سلامت کشور است و دانشگاه علوم پزشکی با برگزاری این کنفرانس به این نیاز پاسخ داده است.

کارشناس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: این کنفرانس نسبت به سایر کنفرانس‌ها متفاوت است چون از حمایت وزارت علوم و فناوری و تحقیقات برخوردار است.

انتهای پیام/ی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول