اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان قم

جوانان افتخارآفرین بوکس قم تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: اداره کل ورزش و جوانان استان قم از قهرمانان این هیئت ورزشی که موفق به کسب عنوان در مسابقات جوانان کشور شدند، تجلیل کرد.

جوانان افتخارآفرین بوکس قم تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سه تن از جوانان آینده‌دار و موفق این هیئت در رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی که تیر ماه سال جاری به میزبانی هیئت بوکس استان قم برگزار شد موفق به کسب افتخار برای ورزش استان قم شدند. 

مدیرکل و معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان قم امروز میزبان مسئولان هیئت بوکس و قهرمانان ارزنده بوکس استان قم بودند که طی آن عباس جهان‌بینی مدیر کل ورزش و جوانان این موفقیت ارزنده را به متولیان بوکس قم و این قهرمانان تبریک گفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان قم کسب عنوان‌های ارزشمند محمد مردی، حمید عرب‌خانی و احسان خدایاری در مسابقات قهرمانی بوکس رده سنی جوانان کشور، درخشش فروتن گل‌آرا در مسابقات ملی و گزینشی المپیک لندن و هاشم کلهری در تیم ملی نوجوانان را افتخاری ارزنده برای ورزش استان قم دانست.

عباس جهان‌بینی تصریح کرد: این مهم نشان از بالندگی ورزش بوکس به ویژه در بین جوانان استان قم است و کسب عنوان قهرمانی کشور نشان داد که جوانان و نوجوانان مستعد قمی توانمندی زیادی برای کسب عناوین درخشان در میادین مختلف داخلی و خارجی دارند.

وی افزود: بوکس قم در بین رشته‌های مختلف ورزشی از آغاز سال جاری تاکنون عملکرد بسیار خوبی داشته است و درخشش این قهرمانان ارزنده در مسابقات داخلی و برون مرزی، برگ زرینی در تاریخ ورزش استان قم خواهد بود.

رئیس هیئت بوکس استان قم با اشاره به موفقیت‌های بوکسورهای قمی در رقابت‌های قهرمانی کشور، جهانی و انتخابی المپیک عنوان داشت: شاید تا پیش از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور کمتر کسی تصور می‌کرد که هیئت قم بتواند برای نخستین بار بر سکوی قهرمانی کشور بایستد اما مجموعه هیئت نسبت به دستیابی به این مهم ایمان داشت.

محمد جعفری تصریح کرد: ما در هفت وزن مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور دارای نماینده بودیم و برای نخستین بار موفق به کسب سه مدال طلا شدیم، ضمن اینکه دیگر بوکسورهای قمی نیز واقعا شایسته راهیابی به مرحله نهایی بودند.

وی اضافه کرد: این بوکسورهای مستعد در رقابت‌های انتخابی قهرمانی کشور توانستند قدرت بوکس قم را نمایش بدهند و به همین دلیل به تیم ملی بوکس جوانان کشورمان نیز دعوت شوند که مطمئنم حداقل سه نماینده در مسابقات جهانی تایلند خواهیم داشت.

بیست و سومین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور و انتخابی تیم ملی در قم در حالی با معرفی تیم‌ها و نفرات برتر به پایان رسید که برای نخستین بار در تاریخ بوکس قم، چهار بوکسور از ترکیب تیم هشت نفره قم در این رقابت‌ها موفق به کسب جواز حضور در دیدار نهایی شدند که سه تن از آنها با غلبه بر حریفان خود در مسابقات پایانی، به مقام قهرمانی دست یافتند و قم را صاحب نشان طلا کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول