اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس استان قم عنوان کرد

3 بوکسور قمی کاندیدای اعزام به مسابقات جهانی تایلند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس استان قم گفت: سه بوکسور قمی کاندیدای اصلی اعزام به پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور هستند.

3 بوکسور قمی کاندیدای اعزام به مسابقات جهانی تایلند

محمد جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: خیلی‌ها تصور اینکه قم بتواند در مسابقات بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور صاحب عنوان شود را نداشتند اما این اتفاق با تلاش بسیار زیاد مجموعه هیئت رخ داد و قم برای نخستین بار افتخار کسب عنوان قهرمانی کشور را به دست آورد.

وی ادامه داد: محمد مردی، حمید عرب‌خانی و احسان خدایاری بعد از کسب عنوان قهرمانی و قرار گرفتن بر سکوی نخست پیکارهای بوکس قهرمانی جوانان کشور، به عنوان نمایندگان بوکس قم به تیم ملی جوانان دعوت شدند.

رئیس هیئت بوکس استان قم با اشاره به میزبانی قم از مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس جوانان کشور در تیر ماه بیان کرد: رقابت بوکسورهای جوان و مدعی عضویت در تیم ملی در حالی به میزبانی هیئت بوکس استان قم در قالب پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی در قم برگزار شد که در مجموع نزدیک به 170 بوکسور در اوزان مختلف با یکدیگر رقابت کردند.

وی یادآور شد: پیکارهای بوکس قهرمانی رده سنی جوانان  کشور و انتخابی تیم ملی هفته اول تیرماه در قم برگزار شد و بدین ترتیب بوکسورهای مدعی در اوزان مختلف تا در 10 وزن در سالن شهید حیدریان قم با یکدیگر رقابت کردند.

جعفری عنوان داشت: مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی جوانان کشورمان با حضور بوکسورهای مدعی از استان‌های مختلف کشور در حالی به میزبانی قم در سالن ورزشی دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد که تیم هیئت بوکس قم با کسب 25 امتیاز موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.

وی خاطر نشان کرد: بوکسورهای موفق در کسب عنوان از بیست و سومین دوره رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی جوانان کشور در قم و انتخابی تیم ملی، از سوی کادر فنی تیم ملی رده سنی جوانان به اردوی آماده‌سازی این تیم در راه مسابقات جهانی دعوت شدند و خوشبختانه از بین نفرات قمی دعوت شده به این اردو هم‌اکنون سه نفر شانس و کاندیدای اصلی اعزام به پیکارهای جهانی تایلند هستند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول