اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی خبر داد

برگزاری مسابقات بوکس سوپرکاپ آزاد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی گفت: دومین دوره از مسابقات بوکس سوپر کاپ آزاد جام رمضان برگزار شد.

برگزاری مسابقات بوکس سوپرکاپ آزاد

اسماعیل مهدی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت:‌ دومین دوره از مسابقات بوکس سوپر کاپ آزاد استان با عنوان جام رمضان به میزبانی ارومیه در مجموعه ورزشی باکری برگزار شد.

وی با اعلام نفرات برتر این دوره از مسابقات، افزود: در وزن 49 کیلوگرم شهرام جلالی برنده باند آبی و میلاد حسین‌پور برنده باند قرمز شد.

مهدی‌زاده در ادامه با بیان اینکه در وزن 52 کیلوگرم پیمان منافی، علی نجفی به ترتیب برنده باند آبی و قرمز شدند، تصریح کرد: در وزن 81 کیلوگرم کمال حسن‌زاده و جواد ابراهیمی به ترتیب برنده باند آبی و قرمز شدند.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی ادامه داد: در وزن 56 کیلوگرم مهدی عباس‌زاده و منصور ایران‌پور و در وزن 60 کیلوگرم نیز کمیل فریدی و تورج زینال‌پور به ترتیب باند آبی و قرمز را کسب کردند.

وی با بیان اینکه در وزن 64 کیلوگرم هادی ماکویی و امین اباذری برگزیده شدند، ادامه داد: در وزن 69 کیلوگرم حجت حاجی‌زاده و امین بخشی‌زاده و در وزن 71 کیلوگرم نیز مهدی عزیزی و سینا ملک‌محمدی به ترتیب برنده باندهای آبی و قرمز شدند.

مهدی‌زاده خاطرنشان کرد: همچنین در وزن 75 کیلوگرم حسین عباس‌زاده و سالار پیروزنیا برنده شدند و در وزن 81 کیلوگرم نیز هادی جلیلی برنده باند آبی شد.

رئیس هیئت بوکس آذربایجان‌غربی با بیان اینکه در وزن 91 کیلوگرم جواد قلی‌زاده و وحید ابراهیمی برنده شدند، گفت: در وزن +91 کیلوگرم نیز بهزاد عباسی و حسن رضایی به ترتیب برنده باند آبی و قرمز شدند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول