اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود داشتن یک المپیکی

بوکس مازندران تنها 8 میلیون تومان کمک گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بوکس مازندران از برپایی اردوی 10 روزه تیم ملی جوانان بوکس کشور در مازندران خبر داد و گفت: این هیئت با توجه به داشتن یک المپیکی، تنها مبلغ 8 میلیون تومان به این هیئت کمک کردند.

بوکس مازندران تنها 8 میلیون تومان کمک گرفت

حسین جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در ساری بیان داشت: ملی‌پوشان در این اردو زیر نظر مربیان اکبر احدی و مجتبی فرجی در دو نوبت صبح و عصر تمرینات آماده‌سازی خود را پیگیری می‌کنند.

رئیس هیئت بوکس مازندران اضافه کرد: در این اردو دو بوکسور مازندرانی به نام‌های هومن طوقانی در وزن 48 کیلوگرم و سالار طهماسبی در وزن 75 کیلوگرم حضور دارند.

وی با اشاره به حضور مجتبی فرجی یکی از مربیان مازندرانی تیم ملی بوکس جوانان ایران در این اردو در کنار ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: تیم ملی اواخر ماه جاری در یکی از کشورهای ارمنستان یا ترکیه اردوی پایانی خود را پیش از شرکت در مسابقات جهانی برپا خواهد کرد.

وی اضافه کرد: در پایان اردوی مازندران و خارج از کشور سه نفر از این جمع کنار گذاشته خواهند شد.

جعفری در ادامه افزود: خانه بوکس مازندران در شهرستان بابلسر با عنایت پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در حال احداث است ولی فعلا بوکس مازندران با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کند.

وی بیان کرد: ما حداقل‌های بوکس را هم نداریم. مسابقات قهرمانی نوجوانان در قزوین نزدیک است و برای اردوی آماده‌سازی در این استان مشکل داریم.

وی ادامه داد: رشته بوکس نیاز به حمایت ویژه دارد فدراسیون کل بودجه‌ای که به این هیئت داده یک میلیون و 500 هزار تومان بوده است و از نظر مکان با مشکل مواجه هستیم یعنی یک جایگاه که در شأن بوکس مازندران باشد نداریم.

این مسئول تصریح کرد: با توجه به داشتن یک المپیکی مبلغ 8 میلیون تومان به این هیئت کمک کردند ولی با این مبالغ مشکلات بوکس حل نمی‌شود.

جعفری درباره استعدادیابی بیان کرد: ما در بحث استعدادیابی چند بار از آموزش و پرورش کمک خواستیم ولی هیچ استقبالی از سوی آنان انجام نشد، در ساری ورزشگاه شهید متقی با هزینه شخصی خانه بوکسی را دایر کردم که علاقمندان به رشته مهیج بتوانند در این مکان تمرینات خود را انجام دهند.

وی از محمد کنودان به عنوان یک اسطوره به‌یاد ماندنی یاد کرد و از مسئولان خواست که یاد پیشکسوتان عرصه بوکس را گرامی دارند.

وی گفت: قرار است با نظر پیشکسوتان این رشته اتاق فکری در هیئت تشکیل دهیم و از وجود آنها در پیشبرد اهداف سازمانی‌مان استفاده کنیم.

جعفری خواستار توجه مسئولان ورزش استان شد و خواست تا به این ورزش توجه ویژه‌ای داشته باشند تا بتوانیم سهم بزرگی از این رشته در مسابقات جهانی داشته باشیم.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول