اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت بوکس چهارمحال و بختیاری عنوان کرد

ضرورت توجه بیشتر مسئولان به استعدادهای بوکس چهارمحال و بختیاری

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت بوکس چهارمحال و بختیاری گفت: در این استان استعدادهای ورزشی فراوانی در رشته بوکس وجود دارد که در صورت توجه بیشتر مسئولان در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد آنان در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

ضرورت توجه بیشتر مسئولان به استعدادهای بوکس چهارمحال و بختیاری

کیومرث فرهادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار داشت: مسابقات بوکس انتخابی تیم استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور، شهریورماه جاری در رده سنی نوجوانان برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات بوکس انتخابی استانی نیمه نخست شهریور با حضور 70 ورزشکار در قالب 10 تیم در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

فرهادی بیان داشت: 11 نفر از بهترین‌ بوکسورهای نوجوان این استان برای شرکت در مسابقات قهرمانی کشور انتخاب می‌شوند.

نایب رئیس هیئت بوکس چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به تعداد زیاد شرکت‌کنندگان در مسابقات انتخابی تیم استان، سطح رقابت برای کسب مجوز ورود به مسابقات قهرمانی کشور بسیار سخت شده است.

وی افزود: مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی نوجوانان نیمه دوم شهریورماه جاری در استان خوزستان با حضور بوکسورکاران سراسر کشور برگزار می‌شود.

فرهادی با بیان اینکه ورزشکاران این استان تمرینات خوب و منظمی را پشت سر گذاشته‌اند، گفت: ورزشکاران این استان به دنبال درخشش در مسابقات انتخابی استانی و کسب عناوین قهرمانی در مسابقات قهرمانی کشوری در استان خوزستان هستند.

وی ادامه داد: ورزش بوکس همواره از ورزش‌های مدال‎آور این استان بوده و با توجه به شناختی که من از بوکسورکاران این استان دارم مطمئن هستم در سال جاری نیز در مسابقات قهرمانی کشور مقام خوبی را کسب خواهند کرد.

فرهادی اظهار داشت: در نقاط مختلف استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای ورزشی فراوانی وجود دارد که در صورت توجه بیشتر مسئولان و فراهم کردن شرایط و امکانات کار در آینده‌ای نزدیک شاهد رشد و درخشش ورزشکاران این استان در مسابقات ملی و بین‌المللی خواهیم بود.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول