اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس خبر داد

برگزاری مسابقه کتابخوانی شعاع شمس در فردوس

خبرگزاری فارس: رئیس اداره امور کتابخانه‌های شهرستان فردوس از برگزاری مسابقه کتابخوانی شعاع شمس توسط کانون نهج‌البلاغه این شهرستان خبر داد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی شعاع شمس در فردوس

ملیحه اسدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس، اظهار کرد: مسابقه شعاع شمس از بدو افتتاح کانون نهج‌البلاغه کتابخانه عمومی قائم (عج) فردوس در ماه مبارک رمضان آغاز شده است.

وی گفت: در جامعه امروزی ضرورت ایجاد پیوند بین جوانان و نهج‌البلاغه و به کار بستن سخنان گهربار مولای متقیان علی (ع) در زندگی روزمره به عینه مشهود است چرا که این سخنان بهترین مرهم، والاترین مکتب و موثرترین درس برای مسائل روز جامعه است. 

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس افزود: امام‌خمینى (ره) که از ذوب شدگان در ولایت على(ع) بود با تاسى از کلام و سیره آن بزرگوار و بهره‌گیرى از نهج‌البلاغه توانست چنین انقلاب عظیمى ایجاد و حکومت علوى را تاسیس کند.

 

* کمک 10میلیون ریالی شهرداری و شورای شهر فردوس

اسدی با اشاره به تاثیر مفاهیم نهج‌البلاغه در جوانان و نوجوانان از کمک 10 میلیون ریالی شهرداری و شورای اسلامی شهر فردوس برای پیشبرد مسابقه شعاع شمس خبر داد.

وی گفت: با توجه به اهمیت موضوع و ایجاد پیوند عمیق بین جامعه و نهج‌البلاغه از این پس مسابقه شعاع شمس به صورت ماهیانه در شهرستان فردوس برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور کتابخانه‌های فردوس افزود: جوایز مسابقه در هر ماه توسط ادارات شهرستان تهیه و پایان سال نیز جایزه ویژه‌ای به افرادی که بیشترین شرکت در مسابقات را داشته‌اند اهدا می‌شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول