اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار شوشتر خبر داد

تخفیف 25 درصدی عوارض برای ساخت‌و‌ساز جدید در شوشتر

خبرگزاری فارس: شهردار شوشتر از اعمال تخفیف ویژه 25 درصدی در برخی از مناطق و خیابان‌های اصلی شهر شوشتر خبر داد.

تخفیف 25 درصدی عوارض برای ساخت‌و‌ساز جدید در شوشتر

آرش دُر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت: به منظور تغییر چهره ظاهری شهر شوشتر و اعمال سیاست‌های تشویقی در راستای افزایش ساخت‌و‌ساز در سطح این شهر تاریخی، شهرداری شوشتر با استناد به مصوبه اخیر شورای اسلامی شهر و تأیید این مصوبه توسط فرماندار برای ساخت‌وساز در برخی مناطق تخفیف ویژه تا 25 درصد اعمال می‌کند.

وی افزود: اعمال تخفیف ویژه در مناطقی همچون خیابان طالقانی، امام خمینی (ره)، شریعتی، خیابان شهید، منطقه‌ بلیتی، بازار بابادی‌ها و ... انجام خواهد شد.

وی تاکید کرد: اجرای این مصوبه با توجه به نظرات اعضای شورای اسلامی شهر در هنگام تصویب تنها در زمان محدودی امکان‌پذیر است و مراجعه پس از زمان مقرر که پایان شهریور ماه است تأثیری در میزان دریافت عوارض از طرف شهرداری نخواهد داشت و تخفیفی در این باره اعمال نمی‌شود.

دُر خاطر‌نشان کرد: در بسیاری از مناطق شهری شوشتر بیش از 10 الی 15 سال است که هیچ ساخت‌و‌سازی انجام نشده است و شهرداری فارغ از دریافت عوارض تنها در راستای نوسازی منظره شهری در این باره اقدام کرده است.

شهردار شوشتر خاطرنشان کرد: برای توسعه شهری و عمران بیشتر در سطح شهر باید از توان مردم استفاده کرد و اعمال روش‌های تشویقی بهترین روش برای ایجاد انگیزه برای افزایش مشارکت عمومی در این بخش است.

شهر شوشتر از سال 1307 دارای شهرداری است و در شرایط کنونی 105 هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول