اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حوزه هنری آبادان:

ارسال 1250اثر به جشنواره پایتخت پنجره‌ها

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی هنری حوزه هنری خوزستان از ارسال یک هزار و 257 اثر به چهارمین جشنواره پایتخت پنجره‌ها تا کنون خبر داد.

ارسال 1250اثر به جشنواره پایتخت پنجره‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مجید صادپاپی ظهر امروز در نشست خبری ویژه چهارمین جشنواره «پایتخت پنجره‌ها» با اشاره به برگزاری این جشنواره به مناسبت هفته دفاع مقدس و سالگرد شکست حصر آبادان گفت: این جشنواره شهریور و مهر امسال در آبادان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا 23 شهریور ماه تمدید شده است، افزود: تا کنون 950 قطعه عکس، 150 شعر، 150 اثر داستانی و هفت نمایشنامه به این دوره از جشنواره ارسال شده است.

به گفته وی، با توجه به تمدید مهلت ارسال آثار، پیش‌بینی می‌شود آثار دریافتی افزایش یابد.

وی همچنین با اشاره به چاپ چهار جلد کتاب از آثار برتر جشنواره در سال گذشته، اظهار کرد: مجوز چاپ آثار برتر در سال جاری هنوز صادر نشده و در حال پیگیری است تا در قالب یک بسته فرهنگی ارائه شود.

صادپاپی چاپ آثار برتر را نوعی انگیزه و دلخوشی برای شاعران و نویسندگان جوان دانست و افزود: طی سه دوره برگزاری، 3 هزار و 827 اثر به جشنواره پنجره‌ها ارسال که پس از کارشناسی به چاپ رسیده است.

* نمایش تک نفره در ایذه

معاون حوزه هنری خوزستان از برگزاری جشنواره نمایش تک نفره خبر داد و گفت: این جشنواره در روزهای 17 و 19 آبان ماه در ایذه برگزار می‌شود و تا کنون 40 اثر برای این جشنواره ارسال شده است.

صادپاپی همچنین برپایی نشست ادبی با حضور شاعران و پیشکسوتان در اهواز، اجرای دو نمایش، جلسه نقد کتاب، شب شعر در دزفول و نمایشگاه عکس در لالی را از برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به 21 شهریور ماه روز سینما اظهار کرد: با وجودی که این روز از تقویم حذف شده اما کماکان مانند گذشته برنامه‌هایی برای گرامیداشت آن برگزار می‌شود.

این مقام مسئول افزود: اختصاص سانس 6 تا 8 سینما بهمن به صورت رایگان و تقدیر از فعالان سینما و پرسنل زحمتکش و گمنام سینماها از برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول