اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سروری در گفت‌وگو با فارس:

مجلس جسارت کانادا را با قاطعیت پاسخ گوید

خبرگزاری فارس: عضو سابق کمیسون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان حاضر در خانه ملت باید جسارت کانادایی‌ها را با قاطعیت پاسخ گویند.

مجلس جسارت کانادا را با قاطعیت پاسخ گوید

پرویز سروری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار داشت: کشورهای استکباری که در راس آنها آمریکا، انگلیس و رژیم اشغالگر قدس قرار دارند،‌ برای پیگیری توطئه‌های خود علیه کشورهای مستقل دست به هر دسیسه‌ای می‌زنند.

وی تصریح کرد: یکی از توطئه‌های که طی سال‌های اخیر علیه جمهوری اسلامی ایران از سوی غربی‌ها اعمال شده، پروژه شکست‌خورده ایران هراسی و منزوی کردن ایران در روابط بین‌الملل است.

نماینده مردم تهران، ری،‌ شمیرانات و اسلامشهر در مجلس هشتم افزود: اگر چه این پروژه شکست خورده بوده و با برگزاری اجلاس نم در تهران مشخص شد که اکثر کشورها و دولت‌ها حاضر به قطع رابطه خود با ایران نیستند، اما هنوز غربی‌ها برای منزوی کردن کشورمان دست از توطئه بر نداشته‌اند.

سروری با اشاره به جسارت تازه سران حکومت دست‌نشانده کانادا گفت: یکی از این اقدامات وادار کردن حکومت‌های دست‌نشانده به انجام اقدامات ظاهری علیه ایران است، به صورتی که در روزهای اخیر کانادا را وادار به جسارت علیه جمهوری اسلامی ایران کرده‌اند.

وی با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی همواره نقش تعیین کننده در سیاست خارجی کشورمان داشته است،‌ گفت: این حضور در دوره‌های هفتم و هشتم به ویژه در دفاع از حقوق هسته‌ای کشورمان مشهود و مشخص بود.

عضو سابق کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: بر همین اساس لازم است بار دیگر نمایندگان ملت که به صورت مستقیم از مردم وکالت دارند، به میدان آمده و پاسخ جسارت سران حکومت دست‌نشانده کانادا را بدهند.

سروری در پایان بیان داشت: به طور قطع تحقق این مهم موجب تامین منافع ملی در روابط بین‌المللی شده و از سوی دیگر کشورهایی که دنباله‌رو سیاست‌های خصمانه غرب علیه ایران اسلامی هستند را از تبعات و پیامدهای رفتار خود آگاه می‌کند.

انتهای پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول