اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

مشکلات کشاورزان در مجلس محلی پیگیری می‏شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: مشکلات بخش کشاورزی و بهره‏برداران سمنان و مهدیشهر در کمیسیون کشاورزی مجلس محلی پیگیری می‏شود.

مشکلات کشاورزان در مجلس محلی پیگیری می‏شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی ‌در نشست اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر اظهار داشت: کشاورزی از کارهای ارزنده‏ای است که به‌ وسیله آن مواد غذایی مورد نیاز جامعه تهیه و تولید می‏شود.

وی تصریح کرد: پیشه کشاورزی به دلیل اهمیتی که در تامین مایحتاج اولیه مردم دارد، یکی از پسندیده‌ترین و قابل توجه‏ترین کارهاست و شغل اصلی بیشتر پیامبران الهی نیز زرع و کشت بوده است.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشاورزی در تمام ادیان الهی یک شغل مقدس و شریف شناخته شده ‌است، اضافه کرد: آباد کردن زمین که خواسته خداوند متعال بوده و در قرآن مورد تاکید قرار گرفته، در اسلام نیز مورد توجه است.

خسروی اضافه کرد: حضرت علی(ع) در تفسیر آیه «هو أنشأکم من الأرض و استعمرکم فیها» فرموده‏اند که «خداوند به مردم امر کرده است تا زمین را با کشاورزی آباد سازند و بدین وسیله خوراکشان را از غلات و حبوبات و میوه‌ها و سایر روییدنی‌ها تأمین کرده و در آسایش زندگی کنند» و این نشان‏دهنده اهمیت کشاورزی و جایگاه کشاورزان است.

وی تصریح کرد: با این همه، کشاورزان شهرستان‏های سمنان و مهدیشهر مشکلاتی نیز دارند که در کمیسیون کشاورزی مجلس محلی این امور به صورت تخصصی پیگیری خواهد شد.

در این نشست، کارشناسان کمیسیون کشاورزی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر نیز درباره مسائل مختلفی در حضور نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی به بحث و تبادل نظر پرداختند.

همچنین تاثیرگذاری کمیسیون کشاورزی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر در تصمیم‏گیری‏های مسئولان بررسی و مقرر شد تا علاوه بر نشست‏های مستمر و هفتگی اعضای کمیسیون، جلسات ماهانه با حضور نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی برگزار شود.

بر اساس این گزارش، طرح‏های کشاورزی در چند بخش شهرستانی، منطقه‏ای و ملی در کمیسیون کشاورزی مجلس محلی سمنان و مهدیشهر مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول