اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم:

رئیس مجلس شورای اسلامی انگیزه قهرمانی ایثار را افزایش داد

خبرگزاری فارس: مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم گفت: حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در تمرینات تیم ایثار انگیزه بازیکنان ما را برای قهرمانی در سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور افزایش داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی انگیزه قهرمانی ایثار را افزایش داد

علی خوش‌رفتار امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: حضور رئیس مجلس و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در تمرینات آماده‌سازی تیم ما بسیار ارزشمند و قابل تقدیر بود و به واقع مجموعه باشگاه ایثار را شگفت‌زده کرد.

وی ادامه داد: تیم ما مدتی است که تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی خود برای حضور موفق در فصل جدید مسابقات سوپر لیگ باشگاه‌های کشور را آغاز کرده است و قصد داریم در دومین تجربه حضور در لیگ برتر موفق‌تر از فصل گذشته عمل کنیم.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم افزود: در آستانه آغاز فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در تمرینات تیم ما فرصت بسیار مناسبی بود تا ایشان از نزدیک در جریان فعالیت‌های ورزشی جانبازان و معلولین توانمند تیم ایثار قرار بگیرند.

وی ادامه داد: به واقع جانبازان و معلولین عزیز ما توانمندی‌های زیادی در ورزش دارند و حضور چندین تیم ورزشی جانبازان و معلولین قمی در مسابقات لیگ‌ها و پیکارهای قهرمانی کشور نشان می‌دهد که قم از استان‌های موفق و پیشرو در جذب جانبازان و معلولین به ورزش است.

خوش‌رفتار تصریح کرد: بسیار خوشحالیم و به خود می‌بالیم که دکتر لاریجانی نگاه بسیار عمیق و دلسوزانه‌ای نسبت به ورزش قهرمانی و به خصوص ورزش جانبازان و معلولین دارند و امیدوارم با رهنمودهایی که ایشان در دیدار با اعضای تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم داشتند، در آینده‌ای نزدیک بتوانیم یکی از تیم‌های قوی کشور در این رشته و دارای نماینده در تیم ملی باشیم.

وی عنوان داشت: ان‌شاءالله فصل جدید مسابقات لیگ برتر بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور از روزهای پایانی مهر ماه آغاز می‌شود و طی آن تیم‌های سوپر لیگی در دو گروه تلاش خود برای قهرمانی این فصل را آغاز می‌کنند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی ایثار قم اضافه کرد: امسال نیز رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین باشگاه‌های کشور در دو گروه چهار تیمی به شکل دوره‌ای برگزار می‌شود و از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی خواهد شد که امیدواریم با توجه به آمادگی خوبی که داریم و بازیکنان با ارزشمندی که جذب کرده‌ایم یکی از تیم‌های صعود کننده باشیم.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی روز چهارشنبه با حضور در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم از نزدیک در جریان مراحل آماده‌سازی تیم بسکتبال با ویلچر جانبازان و معلولین ایثار قم برای حضور در مسابقات سوپر لیگ بسکتبال با ویلچر باشگاه‌های کشور قرار گرفت.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول