اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان:

مجلس دانش‌آموزی سبب غنای برنامه‌های آموزشی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌‌وبلوچستان گفت: مجلس دانش‌آموزی بازوی فکری و اجرایی نظام تعلیم و تربیت و موجب غنای برنامه‌ها می‌شود.

مجلس دانش‌آموزی سبب غنای برنامه‌های آموزشی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، غلامرضا محمدقاسمی صبح امروز در آستانه سال تحصیلی و دیدار با اعضاء منتخب مجلس دانش‌آموزی استان اظهار داشت: یکی از اهداف سند تحول بنیادین، دانش‌آموز محوری و توجه ویژه به ظرفیت‌های دانش‌آموزی است.

وی افزود: امروز تشکل‌های دانش‌آموزی می‌تواند نقش بسزایی در زمینه پیشبرد اهداف آموزش و پرورش داشته باشند.

مدیرکل آموزش و پرورش سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: مجلس دانش‌آموزی می‌تواند بازوی فکری و اجرایی نظام تعلیم و تربیت باشد و حضور مؤثر آنها در برنامه‌ریزی موجب غنای برنامه‌ها خواهد شد.

محمدقاسمی از نمایندگان مجلس شورای دانش‌آموزی استان خواست تا با ارتباط مؤثر با بدنه آموزش و پرورش به ویژه در بخش دانش‌آموزی مشکلات و خواسته‌های این قشر را به مسئولان منتقل و در زمینه رفع آنها کمک کنند.

در پایان جلسه، احکام چهار نفر از منتخبان به عنوان مجلس دانش‌آموزی و مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان به آنها اعطاء شد.

* معلمان دینی باید از بیان قوی استفاده کنند

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زابل صبح امروز در مراسم افتتاحیه دوره ضمن خدمت معلمان دینی و قرآن در دبیرستان 17 شهریور زابل گفت: انتقال ارزش‌های دینی و اعتقادی به نسل جوان کار بزرگی است و معلمان دینی باید از بیان قوی استفاده کنند.

حمید سارانی نقش دوره‌های ضمن خدمت را در تحقق اهداف تعیین شده آموزش و پرورش مهم دانست و افزود: بازآموزی در کلاس‌های ضمن خدمت، موجب تحول در آموزش و پرورش هر منطقه می‌شود.

وی تلاش برای تحقق سند تحول بنیادین را وظیفه تک تک فرهنگیان دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین دوره‌هایی در مهرماه باعث آمادگی هر چه بیشتر همکاران شده و این امر رشد کیفی دانش‌آموزان را به دنبال دارد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش زابل با اعلام آمادگی کامل برای اجرای طرح  3ـ 3 ـ 6 تصریح کرد: دوره‌های ضمن خدمت لازم برای دبیران پایه ششم ابتدایی نیز برگزار شده و معلمان مذکور آماده حضور در کلاس‌های پایه ششم ابتدایی هستند.

سارانی گفت: دوره معلمان دینی، دوره راهنمایی با حضور حدود 100 نفر از همکاران فرهنگی این رشته به مدت 40 ساعت و در دبیرستان 17 شهریور شهرستان زابل در حال برگزاری است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول