اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای مقابله با جنگ نرم

شاخصه‌های فرهنگی برای جوانان تبیین شود

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا گفت: محور‌های فرهنگی کشور در راستای مقابله با جنگ نرم باید افزایش یافته و شاخصه‌های آن برای جوانان تبیین شود.

شاخصه‌های فرهنگی برای جوانان تبیین شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حسین رجبی در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: تحقق تمام اهداف و مقاصد فرهنگی اسلامی در جامعه منوط به اراده و عزم بلند مردم و مسئولان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا افزود: لازم است تا مدیران و مسئولان دستگاه‌ها توجه خود به امور فرهنگی را افزایش داده و با دید بهتری به این مواضع حیاتی بنگرند.

وی با اشاره به اینکه تولیدات فرهنگی در جامعه باید افزایش یابد، عنوان کرد: تهیه و چاپ کتب، نشریات و مقالات فرهنگی و هنری از جمله راهکارهایی است که توسعه فرهنگی را یاری می‌کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: اصولی که توسط دولت و مسئولان اشاعه فرهنگ و هنر والای انقلاب اسلامی هر ساله لحاظ می‌شود، باید از سوی آحاد مردم مورد توجه قرار گفته و به آن عمل شود.

رجبی تردید در افکار و معیار‌های نظام اسلامی را از اهداف ویژه دشمنان در جنگ ضدفرهنگی دانست و خاطرنشان کرد: سفارش دین مبین اسلام برای پیشروی بر قوای ضدفرهنگی دشمن توجه بر مسئله خودسازی و تربیت درونی است.

وی ادامه داد: قرآن کریم به همه مسلمانان می‌آموزد که برای دست‌یابی به زندگی پایدار و سعادت اخروی باید همواره تقوا و دینداری را در نظر داشته و در راستای اعتلای اسلامی گام برداشت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد: جذب دانشجویان و دانش‌آموزان به برنامه‌های فرهنگی به ویژه برپایی کاروان‌های راهیان نور می‌تواند از عوامل سازنده در پیشبرد قلمرو فرهنگ دینی قرار گیرد.

وی عنوان کرد: طراحی ساختار‌های نو و ایده‌های بهتر در حوزه فرهنگ و هنر اسلامی نیز در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و آرمان‌های و ارزش‌های بلند آن همواره نقش مهمی دارد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول