اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آبگرم:

هدف جنگ نرم شبهه‌انگیزی در اندیشه‌های تشیع است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهر آبگرم گفت: هدف جنگ نرم شبهه‌انگیزی در اندیشه‌های تشیع است.

هدف جنگ نرم شبهه‌انگیزی در اندیشه‌های تشیع است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام علی صالحی ظهر امروز در همایش بزرگ حلقه‌های صالحین شهر دانسفهان که در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با بیان اینکه قدرت معنوی مسلمانان در هر زمانی نابودکننده اندیشه‌های کفر و نفاق از سراسر عالم است، اظهار کرد: پایبندی به اصول و ارزش‌های اخلاقی تاکنون عامل موفقیت آحاد مسلمانان و شیعیان بوده است.

امام جمعه شهر آبگرم افزود: ابزار وسوسه در دنیای امروز شدت یافته است و جوانان و نوجوانان در کانون ضربات و دسیسه‌ها قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت و ایثار از راه‌های مؤثری است که می‌تواند نسل جوان و پویای جامعه را از انحرافات غربی و شیطانی محفوظ دارد، تصریح کرد: طرح مباحث اعتقادی و اخلاقی در مراکز فرهنگی باید در دستور کار مسئولان و متولیان فرهنگی کشور قرار داشته باشد.

امام جمعه شهر آبگرم ادامه داد: بیان ارزش‌های معنوی برای جوانان نیز از راهکارهای مؤثر در پیشبرد جبهه جنگ نرم است.

وی با بیان اینکه بسیج همواره کانونی گرم برای دوست‌داران و هواداران انقلاب اسلامی بوده است، عنوان کرد: دشمنان به طرق مختلف در طول چندین سال اخیر سعی کرد‌ه‌اند تا با ایجاد شبهه و اختلاف مکرر بین ملت‌، آنان را نسبت به عقاید و باور‌های مشترک خویش سست کنند اما اراده و عزمی که ملت ایران از خود نشان داده تاکنون این شبهات را خنثی کرده است.

امام جمعه شهر آبگرم اذعان کرد: برپایی حلقه‌های شجره طیبه صالحین که در سه سال اخیر در سراسر پایگاه‌ها و مراکز مقاومت بسیج شکل گرفته نیز در حقیقت به دنبال پویا ‌ساختن جوانان برای مقابله با جنگ نرم است.

صالحی ابراز کرد: ابزار ماهواره و سایت‌های غیراخلاقی از جمله شگرد‌هایی هستند که دشمنان بر روی آن تأکید داشته و از آن به عنوان راهبردی محوری و تأثیر‌گذار برای فشار اعتقادی روی جوانان و نوجوانان ایران اسلامی استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: لازم است که با فضاسازی و به کارگیری ایده‌های جالب و تازه در عرصه‌های فرهنگی مشوق جوانان و نوجوانان به سوی درجات معنوی و دینی شده و آنان را از گزند شبیخون فرهنگی غرب حفظ کنیم.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول