اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

مدیران فرهنگی فرماندهان خط مقدم در جنگ نرم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل گفت: مدیران فرهنگی در خط مقدم جنگ نرم دشمن جای دارند و فرماندهان این نبرد نابرابر هستند.

مدیران فرهنگی فرماندهان خط مقدم در جنگ نرم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در جلسه شورای اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران که با حضور معاونان مدیرکل و مدیران فرهنگ و ارشاد شهرستان‌ها به میزبانی آمل برگزار شد، بیان داشت: این شهرستان در عرصه‌های علمی، معرفتی، سیاسی، اجتهاد و فقه، فرهنگی و ادبی یکی از شهرهای شاخص کشور است که حتی در وصیت‌نامه سیاسی الهی امام امت به پاس افتخارآفرینی مردم این شهرستان در حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 و تقدیم 40 شهید تقدیر و تشکر شد.

وی با اعلام اینکه این شهر دارای جایگاه اقتصادی والایی در استان بوده و قطب کشاورزی شمال کشور محسوب می‌شود، افزود: با در اختیار داشتن چهار شهرک صنعتی حدود 46 درصد صنعت مازندران و 56 درصد صادرات این استان در آمل گنجانده شده است و حتی در صنعت دام و طیور، تولید جوجه‌های یک‌روزه و گوشت مرغ در کشور نیز جایگاه ویژه‌ای داریم.

* امامزاده عبدالله(ع) به پنجمین شهر آمل تبدیل می‌شود

وی افزود: این شهرستان با حدود 400 هزار نفر جمعیت دارای پنج شهر است که به تازگی مجوز تبدیل به شهر شدن امامزاده عبدالله(ع) نیز از سوی وزارت کشور صادر شد.

فرماندار آمل با اشاره به مسائل سیاسی خاورمیانه ابراز داشت: با وجود سپری شدن 34 سال از عمر انقلاب اسلامی بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری صبر و بصیرت همواره عامل موفقیت انقلاب‌مان بوده است.

وی با بیان اینکه چند روز گذشته شاهد یکی از بزرگترین افتخارات سیاسی ایران در عرصه جهانی بودیم، گفت: آخرین پیروزی سیاسی ما در دنیا به برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد برمی‌گردد که با حضور 120 کشور دنیا که دو سوم از کشورهای جهان را متشکل شده‌اند برمی‌گردد که برگزاری بی‌نقص این اجلاس سیلی بسیار محکمی به دولت آمریکا و صهیونیست‌ها بود.

اکبرزاده ادامه داد: دبیرکل سازمان ملل متحد در این سفر به ایران در دیدار با رهبر انقلاب یادآور شدند که آیت‌الله خامنه‌ای تنها رهبر ایران اسلامی نیستند بلکه رهبر دنیا هستند.

وی اضافه کرد: این امر نشان از بیداری اسلامی در دنیا دارد که حرکت بنیادین آن را امام امت و شهدا انجام دادند.

فرماندار آمل با اشاره به اینکه باید در هر کاری بیانات رهبر انقلاب را در دستور کار خود قرار دهیم، گفت: اگر چه مشکلات زیادی در کشور داریم ولی رهبر انقلاب در مقابل مشکلات به مقاومت اقتصادی اشاره کردند تا مردم با بصیرت ما نیز به اهمیت این مسئله واقف شوند.

نماینده عالی دولت در آمل خاطرنشان کرد: مسیر انقلاب اسلامی با سه عامل بسیار مهم حفظ و حراست شد که در نخستین عامل حلقه ارتباط بین مردم با جایگاه ولایت مطرح است که باید این اتصال تقویت شود و مدیران در کارگروه‌های مختلف و اتاق‌های فکر به این پیوستگی و نزدیک شدن بپردازند.

وی عامل دوم را وحدت و همدلی دانست و گفت: باید همانند دفاع مقدس در جبهه‌های جنگ نرم نیز با برکنار هم بودن، همدلی، اتحاد، تحمل یکدیگر تنها دفاع از ارزش‌های اسلامی را در نظر بگیریم البته باید در این بین نقد منصفانه و سازنده نیز مطرح شود.

اکبرزاده اعتقاد را عامل سوم حراست مسیر انقلاب برشمرد و عنوان کرد: نباید بگذاریم اعتقادات دینی، باورهای اسلامی و فرهنگی ما توسط دشمن خدشه‌دار شود زیرا انها می‌خواهند اصلاحات فرهنگی را ایجاد کنند و ما نباید چنین اجازه‌ای به اجانب دهیم.

* فتنه 88 در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری تکرار نشود

وی در مورد اهمیت جایگاه فرهنگ و هنر و وظایف مسئولان فرهنگی تصریح کرد: اگر فرهنگ نباشد اقتصاد معنایی ندارد و مدیران فرهنگی در خط مقدم جبهه‌های نرم استکبار گران قرار دارند و فرماندهان این جبهه‌ها تلقی می‌شوند.

اکبرزاده در پایان با توجه به در پیش رو بودن انتخابات یازدهم ریاست جمهوری در ابتدای سال آینده اذعان داشت: بعد انتخابات دهم همه شاهد بودند که در فتنه 88 چه افرادی دست به فتنه‌انگیزی زدند البته اتاق فکر دشمنان داخلی و خارجی به فعالیت خود ادامه می‌دهد و در فکر دارند تا بار دیگر فتنه 88 تکرار شود ولی ما باید هم‌اکنون جلوی این حرکت‌ها را بگیریم.

انتهای پیام/ش10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول