اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه خبر داد

برگزاری نمایشگاه در هفته حج

خبرگزاری فارس: مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه گفت: نمایشگاهی در هفته حج از اول ذی‌القعده 28 شهریور ماه تا هفتم ذی‌القعده 3 مهر ماه برگزار خواهد شد.

برگزاری نمایشگاه در هفته حج

 به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، رضا نجفیان در جلسه هماهنگی برگزاری همایش نمادین زائران به برنامه‌ریزهای لازم و صورت گرفته در خصوص برگزاری همایش اردویی یک روزه زائران بیت‌الله‌الحرام اعم از شیعه و سنی اشاره کرد.

مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه همچنین از برگزاری نمایشگاه در هفته حج که از اول ذی‌القعده 28 شهریور ماه تا هفتم ذی‌القعده 3 مهر ماه به طول می‌انجامد، خبر داد و گفت: این نمایشگاه از غرفه‌های متعدد و متنوعی اعم از فرهنگی و قرآنی تشکیل خواهد شد.

جلال منکرسی نیز گفت: برگزاری حج تمتع هرساله تجمع سیاسی و عبادی مسلمانان را نشان می‌دهد که خروجی آن ایجاد نورانیت در دنیای اسلام و انداختن آتش بر جان مستکبران جهان اسلام خواهد بود.

منکرسی حج تمتع را حج سنگین ابراهیمی عنوان کرد و افزود: برگزاری حج تمتع گام کوچکی در جهت رشد و تعالی احکام و مناسک حج محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از منظر قرآن کریم انسان اشرف مخلوقات است که می‌تواند با تزکیه نفس به بهترین درجات انسانی برسد و در نزد خدای خویش جاودان باقی بماند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمانشاه برگزاری با شکوه بیست و یکمین اجلاس سراسری نماز در کرمانشاه را از دیگر عناوین مثبت در زمینه تقویت زیرساخت‌های معنوی و عبادی استان کرمانشاه ارزیابی کرد.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول