اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

1450 پروژه در دو سال مدیریت صابری افتتاح شد

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: در دو سال گذشته از مدیریت سید حسین صابری در سمت استاندار اردبیل یک هزار و 450 پروژه با سرمایه‌گذاری 17 هزار و 986 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

1450 پروژه در دو سال مدیریت صابری افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج بیگدلو ظهر امروز به عنوان اولین سخنران مراسم معارفه استاندار جدید اردبیل در مجتمع فدک این شهر اظهار داشت: یاد و خاطره 3 هزار و 400 شهید دلاور این خطه را گرامی می‌داریم که با ایثارگری خود امنیت و آرامش را برای این استان به ارمغان آوردند.

وی بیان داشت: انسان‌های ارزشمندی در این دیار چون مقدس اردبیلی، آیت‌الله مشگینی و مروج رشد یافته و در آسمان فقاهت و اخلاق ایران اسلامی به بالندگی رسیده‌اند که سلوک آنها می‌تواند الگوئی برای دیگر نام‌آوران عرصه‌های مقدس کار و تلاش و مجاهدت باشد.

این مسئول از اردبیل به عنوان دیار ایثار و گذشت و عشق به مولا امام حسین (ع) یاد کرد و افزود: اردبیلی‌ها به وفای حضرت عباس (ع) و شهادت‌طلبی سیدالشهدا شهره عام و آفاق هستند.

بیگدلو در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در حوزه‌های مختلف در سال‌های اخیر کارهای خوبی انجام شده است تصریح کرد: در بخش کشاورزی اعتبارات در دو سال اخیر 66 درصد رشد داشته و ما شاهد اجرای شبکه‌های آبیاری، استخر دومنظوره، پروژه‌های سدهای معیشتی، اجرای 19 سد خاکی و سه بند انحرافی بودیم.

وی گفت: در نوسازی مدارس در این مدت 77 پروژه افتتاح شده و 166 پروژه نیز با پیشرفت 70 درصد در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون امور عمرانی استاندار اردبیل با یادآوری اینکه در بخش آب و فاضلاب روستایی نیز با 244 درصد رشد اعتباری روبرو بودیم تصریح کرد: 142 پروژه با پوشش 830 روستا افتتاح شده و این روند با جدیت و قوت ادامه دارد.

بیگدلو با بیان اینکه در حوزه امور آب نیز اعتبارات رشد 9 درصدی داشته است ادامه داد: مهمترین پروژه در این حوزه شبکه پایاب دشت مغان با 6 هزار هکتار مساحت و سرمایه‌گذاری یک هزار و 200 میلیارد ریال آماده افتتاح است.

وی اجرای سد بفراجرد با 47 درصد پیشرفت، سد عنبران، تازه‌کند، پایاب سد احمدبیگلو، تکمیل سد گیوی و همچنین تکمیل شبکه آبیاری سد سبلان را به همراه سد کله‌سر با 30 درصد پیشرفت از دیگر پروژه‌های اجرایی در این حوزه اعلام کرد.

عضو شورای اداری استان اردبیل همچنین تشکیل 596 تعاونی با اشتغالزایی 15 هزار نفر را یادآور شد و بیان داشت: فعال شدن کارخانه سبلان پارچه با 500 نفر اشتغال از دیگر اقدامات دوران تصدی صابری در اردبیل بوده است.

بیگدلو برگزاری انتخابات آرام و مطلوب مجلس، کنترل و انسداد نقاط مرزی و همچنین 20 ساعته شدن برنامه‌های شبکه سبلان را از دیگر فعالیت‌ها برشمرد و اذعان داشت: استاندار اردبیل در دوران تصدی خود سعی کرد ردیف استخدامی برای 675 نیروی طرحی، قراردادی و پیمانی اخذ کند و در سطح بیمارستان‌ها نیز 374 نفر با انتشار آگهی استخدام شدند.

وی در خصوص پروژه‌های مهر ماندگار نیز ابراز داشت: این پروژه‌ها که در ادامه سیره پرکاری و عدالت‌محوری دولت اجرا می‌شود از 14 مورد به 101 پروژه ارتقا یافته که تا پایان دولت دهم به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول