اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان زمان نقل و انتقالات لیگ

اسامی بازیکنان تیم پاس برای دسته یک اعلام شد

خبرگزاری فارس: با پایان زمان نقل و انتقالات لیگ دسته یک، اسامی نفرات جذب شده تیم پاس برای این فصل اعلام شد.

اسامی بازیکنان تیم پاس برای دسته یک اعلام شد

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، با پایان زمان نقل و انتقالات لیگ دسته اول مدیرعامل پاس همدان عبدالحمید رمضانی اسامی نفرات جذب شده تیم پاس را برای این فصل اعلام کرد.

وی گفت: لیست بازیکنان ما قطعی شده که فقط یک بازیکن بزرگسال و زیر  20 سال جا داریم که دروازه‌بان می‌خواهیم جذب کنیم.

مدیرعامل پاس همدان اظهار داشت: مسعود غلامعلی‌زاد در دروازهَ‌بانی از تیم صبای قم، مجتبی شیری از پرسپولیس، حمیدرضا فتحی از نفت تهران، محسن پور حاجی و ابوالقاسم پور اسدالله از نساجی مازندران، سیدمحمد علوی از ماشین‌سازی تبریز، سجاد خسروی از شیرین‌فراز کرمانشاه، مقداد قباخلو از مس کرمان، امیر گداری از نیروی زمینی، جلال اکبری از سپاهان، عباس کاظمیان از فجر شهید سپاسی، اویس کرد جهان از مس سرچشمه، علی مطوری از شهرداری بندرعباس، لفته حمیدی از شهرداری اراک، محسن جودکی از داتیس لرستان، احمد جعفری از سپاهان، مهرداد رضایی از فولاد نوین اهواز، وحید علی‌آبادی را هم از مس سرچشمه گرفتیم آقای جلیل احمدی، محسن ربیع‌خواه، بابک رضی، مرتضی تبریزی و مصطفی علیزاده هم از فصل گذشته در تیم هستند.

همچنین رمضانی درباره امر بومی‌گرایی در فصل جدید گفت: در مورد بومی‌های همدان من صرفاً در کمیته فنی از پیشکسوتان فوتبال همدان استفاده کرده‌ام.

وی ادامه داد: در هیچ دوره‌ای در فوتبال همدان به مانند دوره مسئولیت بنده از پیشکسوتان استفاده نشده و هیچ دوره‌ای مثل این دوره بازیکنان بومی تا این حد در تیم فوتبال پاس وجود نداشته است.

مدیرعامل پاس همدان در ادامه اظهار داشت: مهرداد رضایی، وحید علی‌آبادی، مرتضی تبریزی و مصطفی علیزاده چهار بازیکن ثابت بزرگسال ما هستند.

وی ادامه داد: هشت بازیکن امید و جوانان ما هم وجود دارند که جمع این‌ها به 12 بازیکن می‌رسد، ضمن اینکه ما در آکادمی خود سیاست تعیین کرده‌ایم تیم نونهالان و نوجوانان باید صد در صد بومی باشند.

رمضانی اظهار داشت: تیم نوجوانان و امید ما باید 95 درصد بومی باشند وگرنه تحت هیچ شرایطی در تیم‌های پایه خود از بازیکنان غیر بومی استفاده نمی‌کنیم و دنبال این هستیم شرایط به گونه‌ای پیش رود که استعدادهای همدان بارور شود.

وی درباره امیدواری به صعود پاس گفت: اگر حمایت مادی و معنوی خوبی از تیم ما شود 80 درصد به صعود پاس امیدوار هستم.

مدیرعامل پاس همدان درباره حساسیت های بازی با شهرداری تبریز که در پنجشنبه این هفته در همدان برگزار می‌شود نیز اظهار داشت: تماشاگران خوب و فهیم همدانی باید طوری رفتار کنند که فرهنگ بالای همدان ثابت شود هواداران شاید از کادر فنی سال گذشته تیم که هم‌اکنون در شهرداری تبریز هستند ناراحت باشند اما عدم توجه به رفتار مناسب، باعث می‌شود دودش به چشم تیم خودمان رود.

وی افزود: اگر ما را محروم از بازی‌های خانگی کنند و در خانه بدون تماشاگر بگذارند ما ضرر می‌کنیم، در هر حال هواداران باید تیم خودمان را تشویق کنند، علیه کسی شعار ندهند و بقیه مسائل را به خدا واگذار کنند چون این طور بهتر است.

رمضانی در پایان سخنانش اظهار داشت: در بحث داوری و تست دوپینگ مسئولان برگزاری در این فصل دقت بیشتری داشته باشند تا فوتبال لیگ دسته یک هم پاک برگزار شود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول