اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج):

حضور مقام معظم رهبری در اجلاس نم تکلیف همگان را روشن کرد

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین گفت: حضور مقام معظم رهبری در اجلاس سران کشورهای عدم تعهد در تهران، سطح برگزاری این اجلاس را افزایش داده و تکلیف همگان را روشن کرد

حضور مقام معظم رهبری در اجلاس نم تکلیف همگان را روشن کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین حجت‌الاسلام اسدالله رضوانی صبح امروز در صبحگاه نیروهای بسیجی گردان‌های امام حسین (ع) استان قزوین و تکاوران تیپ 82 سپاه صاحب‌الامر (عج) در منطقه عمومی پادگان قدس اظهار کرد: با توجه به آیات نورانی و راهگشای قرآن کریم، یکی از آثار و برکاتی که انسان می‌تواند از آن اطلاع کسب کند، فهم شرایط موجود با استفاده از یادآوری گذشته است.

وی افزود: قرآن بارها تأکید داشته است که در حال گذشته خود تفکر کنید و نعمات پیش رو را لطف و عنایت پروردگار متعال بدانید.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قزوین تأکید کرد: امروز در سایه انقلاب، ارزش‌ها، حرکت عظیم امام، شهدا، جانبازان و ولایت فقیه، عزت و اعتبار کسب کرده‌ایم که این عزت و افتخار نیز عنایت خداوند است.

رضوانی عنوان کرد: امروز جمهوری اسلامی ایران به حدی عزت‌مند است که سران 120 کشور جهان در اجلاس سران عدم تعهد در تهران حضور یافته و استکبار را سردرگم می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در برگزاری با شکوه اجلاس سران کشورهای غیر متعهد در تهران به وضوح تثبیت انقلاب اسلامی مشاهده می‌شد.

رضوانی حضور مقام معظم رهبری در اجلاس سران غیر متعهد را موجب افزایش سطح برگزاری این اجلاس دانست و تأکید کرد: مقام معظم رهبری با منویات هوشمندانه خود، راهبرد این اجلاس را تعیین کردند و موجب بالا رفتن طراز این اجلاس شدند.

وی ادامه داد: در طول دفاع مقدس و انقلاب نیز خداوند موجب پیروزی ما شد، همانطور که در اجلاس سران نیز خداوند به ملت ایران عزت داد.

رضوانی یادآور شد: با ورق زدن تاریخ، متوجه به یغما رفتن خاک کشور در تهاجم نیروهای بیگانه می‌شویم ولی در دفاع مقدس با رهبری هوشمندانه، حضور اقشار مختلف مردم و عنایت پروردگار یک وجب از خاک کشورمان نیز کم نشد.

وی تصریح کرد: البته خداوند در سایه ارزش‌ها و معنویات است که به ملت‌ها یاری می‌رساند.

رضوانی اضافه کرد: به اذعان خود غربی‌ها، جمهوری اسلامی و نام و آرمان امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سراسر دنیای اسلام راهگشا و هدایت‌گر است.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول