اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی مردم استان زنجان صورت گرفت

جمع‌آوری 2.9 میلیارد ریال کمک مردمی به زلزله‌زدگان آذربایجان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان گفت: تا کنون مبلغ 2.9 میلیارد ریال کمک مردمی در استان زنجان برای زلزله‌زدگان شمال‌غرب جمع‌آوری شده است.

جمع‌آوری 2.9 میلیارد ریال کمک مردمی به زلزله‌زدگان آذربایجان

محمود بیات امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: از آغاز اعلام کمیته امداد مبنی بر جمع‌آوری کمک به زلزله‌زدگان شمال‌غرب، مردم استان زنجان کمک‌های نوع دوستانه خود را به این نهاد برای کمک به زلزله‌زدگان تحویل داده‌اند و این امر با استقبال خوبی از مردم استان زنجان مواجه شد.

وی خاطرنشان کرد: کمیته امداد استان زنجان کمک‌های مردمی را در قالب سه کامیون به مناطق زلزله‌زده ارسال کرد.

رئیس اداره هماهنگی و امور اجرایی مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان تصریح کرد: تا زمان ارسال کمک‌های مردمی به شمال‌غرب 2 میلیارد و 936 میلیون ریال کمک به زلزله‌زدگان جمع‌آوری شده بود.

وی با بیان اینکه از مجموع کمک‌های جمع‌آوری شده یک میلیارد و 295 میلیون ریال نقدی بود، افزود: همچنین ارزش کمک‌های غیرنقدی مردم استان زنجان نیز یک میلیارد و 591 میلیون و 460 هزار ریال بود.

بیات در ادامه با اشاره به اینکه جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زلزله‌زدگان شمال‌غرب در استان زنجان همچنان ادامه دارد، گفت: شماره حساب سیبا 0108640425009 بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی (ره) به منظور واریز کمک‌های نقدی مردم استان زنجان به زلزله‌زدگان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول