اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی:

پیشرفت فعالیت‌های کمیته امداد امیدبخش است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیشرفت فعالیت‌های کمیته امداد مهرستان از لحاظ کمی و کیفی و از لحاظ تنوع کارها بسیار خوشحال‌کننده و امیدبخش است.

پیشرفت فعالیت‌های کمیته امداد امیدبخش است

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، هدایت‌الله میرمرادزهی ظهر امروز به اتفاق تنی چند از معتمدین و ریش‌سفیدان محلی با حضور در محل کمیته امداد شهرستان مهرستان از خدمات شایسته این نهاد مقدس به محرومان و نیازمندان آن منطقه قدردانی کرد.

وی در دیدار با جمعی از خانواده‌های شهرستان مهرستان افزود: از بهترین کارهایی که بعد از انقلاب به صورت رسمی انجام گرفته همین کار کمیته امداد حضرت امام (ره) است.

نماینده مردم سراوان بیان کرد: پیشرفت فعالیت‌های این نهاد مقدس از لحاظ کمی و کیفی و تنوع کارها بسیار خوشحال‌کننده و امیدبخش است و بنده هم کمابیش اطلاعاتی از ناحیه شما به دست آورده‌ام و از کارهای بسیار خوبی که انجام گرفته و ابتکاراتی که امدادگران گرانقدر انجام داده‌اند برای خودکفا شدن خانواده‌ها و برای آموزش و پرورش‌شان و حفظ آبرو و حیثیت افراد و خانواده‌ها تلاش‌های مضاعفی انجام شده است.

میرمرادزهی گفت: خدمات این نهاد مقدس در منطقه شهرستان مهرستان قابل تقدیر است.

* حضور 211 دانش‌آموز چابهاری در طرح اوقات فراغت کمیته امداد

مدیر کمیته امداد شهرستان چابهار گفت: امسال 211 نفر از دانش‌آموزان در طرح اوقات فراغت کمیته امداد چابهار شرکت کردند.

اردوان صابرملاشاهی افزود: در تابستان سال‌ جاری بیش از 211 نفر از دانش‌آموزان از برنامه‌های اوقات فراغت کمیته امداد بهره‌مند شدند.

وی ادامه داد: این تعداد افراد در سه پایگاه موقت تابستانه و به مدت 75 روز از برنامه‌های متنوع فرهنگی و تربیتی استفاده کردند.

مدیر کمیته امداد شهرستان چابهار بیان کرد: کلاس‌های اوقات فراغت از جمله قرآن و اخلاق اسلامی، برنامه‌های ورزشی، روبان‌دوزی، قالی‌بافی، کامپیوتر و آرایشگری است که با اجرای این طرح مددجویان علاوه بر اینکه اوقات فراغت خود را سپری می‌کنند در پایان پس از موفقیت در آزمون به آنها گواهی مهارت فنی و حرفه‌ای اعطا می‌شود که این امر زمینه اشتغال برای آنها را فراهم می‌کند.

6 هزار دانش‌آموز زیر پوشش کمیته امداد زاهدان هستند

مدیر کمیته امداد شهرستان زاهدان نیز اظهار داشت: 6 هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف زیر پوشش خدمات کمیته امداد شهرستان زاهدان قرار دارند.

محمود میرامامی گفت: پرداختن به امور فرهنگی یکی از محورهای اساسی فعالیت‌های کمیته امداد است که در این زمینه تعداد 6 هزار و 71 نفر در مقاطع ابتدایی، راهنمایی، متوسطه، پیش دانشگاهی و حوزوی در شهرستان زاهدان زیر پوشش خدمات کمیته امداد هستند.

وی از برپایی کلاس‌های اوقات فراغت برای اعضای کانون پیرو ولایت خبر داد و افزود: امسال در طرح اوقات فراغت کمیته امداد شهرستان زاهدان، تعداد 91 نفر از دانش‌آموزان زیر پوشش این نهاد و 400 نفر از اعضای پیروان ولایت دوره‌های آموزشی در رشته‌های قرآن، فنی و حرفه‌ای، هنری و ورزشی به مدت 45 روز شرکت کرده‌اند.

مدیر کمیته امداد زاهدان بیان کرد: در پایان این دوره آموزشی، دانش‌آموزان به اردوهای زیارتی، سیاحتی و تفریحی اعزام شدند.

* واگذاری 60 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد زهک

مدیر کمیته امداد شهرستان زهک گفت: امسال در هفته دولت، 60 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در شهرستان زهک واگذار شد.

محمدرضا قنبری افزود: این تعداد 60 واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد ریال در شهرستان زهک واگذار شد.

وی تصریح کرد: هزینه ساخت واحدهای مسکونی از محل طرح بهسازی و نوسازی مسکن روستایی و با استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن شهرستان زهک تأمین شده است.

انتهای پیام/آ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول