اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد کهگیلویه خبر داد

حضور دانش‌آموزان مددجوی کهگیلویه‌ای در اردوهای کمیته امداد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه از حضور 378 دانش‌آموز مددجوی کهگیلویه‌ای در اردوهای کمیته امداد خبر داد.

حضور دانش‌آموزان مددجوی کهگیلویه‌ای در اردوهای کمیته امداد

عنایت رحیمی‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امسال 374 نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان در قالب شش اردوی جداگانه به شهرهای، اصفهان، کرمانشاه، دزفول و مشهد مقدس با تمام امکانات رفاهی و ایاب و ذهاب اعزام شدند و از مناطق مختلف بازدید کردند.

وی ادامه داد: در همین زمینه 38 نفر از دانشجویان دختر تحت حمایت کمیته امداد امام شهرستان کهگیلویه جهت زیارت قبر امام هشتم شیعیان عازم مشهد مقدس شدند.

رحیمی‌نیا هدف از برگزاری این اردوها را ارتقای سطح علمی و اعتقادی دانشجویان عنوان کرد و گفت: برگزاری این اردوها ضمن توفیق زیارت اماکن مقدس و بازدید از مناطق مختلف شهرها به خصوص مراکز استان‌ها، در تبادل و تعامل فرهنگی جامعه هدف ما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

وی همچنین از برگزاری دوره صالحین برای کارکنان کمیته امداد این شهرستان توسط کارشناسان مجرب و متخصص خبر داد و گفت: برگزاری چنین دوره‌هایی برای بالا بردن سطح آگاهی و اطلاعات عمومی کارکنان در زمینه مسائل علمی، اعتقادی، مذهبی و فرهنگی بسیار مناسب است و باعث پیشرفت و بهبود روند کارها خواهد شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول