اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد بهمئی:

کمیته امداد از مسائل فرهنگی دانش‌آموزان غافل نیست

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) بهمئی با برشمردن برخی از فعالیت‌های فرهنگی این نهاد در مدارس و کانون‌های فرهنگی گفت: کمیته امداد از مسائل فرهنگی دانش‌آموزان غافل نیست.

کمیته امداد از مسائل فرهنگی دانش‌آموزان غافل نیست

محمد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: تعداد 100 دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان در کلاس‌های مختلفی نظیر قرآن و احکام، فنی و حرفه‌ای و سایر کلاس‌ها در تابستان امسال شرکت کرده و آموزش‌های لازم را فرا گرفتند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بهمئی با بیان اینکه این نهاد با تشکیل کلاس‌های کانون در شهرستان بهمئی سعی داشته است تا اوقات فراغت دانش‌آموزان را به نحو مناسبی پر کند، از شرکت 100 دانش‌آموز مددجو در کلاس‌های کانون تابستانی کمیته امداد این شهرستان خبر داد.

محمدی گفت: با توجه به اهمیت ساماندهی برنامه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان تحت حمایت در فصل تابستان و ضرورت تشکیل کانون‌های فرهنگی، تشکیل کلاس‌هایی در زمینه‌های قرآنی و مهارت‌آموزی همواره در برنامه این نهاد خواهد بود.

وی هدف از برگزاری این کانون‌ها را هدایت دانش‌آموزان در مسیر درست بیان کرد و ابراز داشت: برای آگاهی از روند و شیوه اجرایی فعالیت کانون‌ها و میزان اثربخشی بر زندگی دانش‌آموزان همواره با بازدیدها و نظارت‌هایی که از کلاس‌های درس این کانون‌ها صورت می‌گیرد، این تاثیر، بررسی می‌شود.

این مسئول حمایتی در شهرستان محروم بهمئی همچنین از برپایی اردوی زیارتی سیاحتی یک روزه برای دانش‌آموزان به بارگاه امامزاده سید ابراهیم و سید اسدالله در فاصله 50 کیلومتری این شهرستان خبر داد.

محمدی هزینه برپایی این اردو را 12 میلیون ریال عنوان و خاطرنشان کرد: بدون شک برگزاری اردوهای تفریحی زیارتی نقش بسزایی در افزایش روحیه و انگیزه دانش‌آموزان برای شروع کلاس‌های درس خود در اول مهر خواهد داشت.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهمئی تاکید کرد: کمیته امداد، حمایت از دانش‌آموزان به ویژه حمایت از آینده شغلی آنان را با یاد دادن یک مهارت و فن کاربردی در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول