اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بناب:

رسانه‌های غربی مجبور به تایید برگزاری موفق اجلاس نم شدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بناب با بیان اینکه رسانه‌های غربی مجبور به تایید برگزاری موفق اجلاس نم شدند، گفت: ایستادگی در برابر هر تهدید و تحریمی موجب شده است که امروز رسانه‌های دنیا از عظمت مردم ایران سخن بگویند.

رسانه‌های غربی مجبور به تایید برگزاری موفق اجلاس نم شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی پیش از ظهر امروز در جمع مدیران شهرستان با بیان اینکه برگزاری اجلاس جنبش عدم‌تعهد در تهران اتفاق بزرگی بود، اظهار کرد: این اجلاس حادثه بزرگی در نظام بود، همانطور که رسانه‌های غربی نیز برگزاری موفقیت‌آمیز این اجلاس را تأیید کردند.

وی با اشاره به اینکه دوست و دشمن در دنیا نظاره‌گر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی در جریان برگزاری اجلاس بودند، افزود: در این شرایط تحریم برگزاری اجلاس در نهایت امنیت، با کمیت و کیفیت بالا افتخار بزرگی برای جمهوری اسلامی بود، در حالی که دشمنان نظام سعی داشتند تا در برگزاری این اجلاس خللی به وجود آورند.

امام جمعه بناب گفت: برگزاری اجلاس تهران در این موقعیت جهانی فتح بزرگی برای جمهوری اسلامی بود و در عین حال برای قدرت‌های شیطانی و استکبار جهانی شکست بزرگی محسوب می‌شود.

وی سپس با اشاره به اینکه باید دید افق خود را وسعت دهیم و کمی با وسع بالا به مسائل بنگریم، تصریح کرد: برخی دید افق کمی به مسائل دارند از این رو تنها به افزایش مقطعی قیمت برخی اجناس توجه می‌کنند.

امام جمعه بناب اظهار کرد: از 1400 سال پیش تشیع، ولایت و مؤمنین چنین روزگار با عزتی را برای خود ندیده بودند، همیشه خفقان بر عالم تشیع غالب بود و همیشه زیر سلطه اشرار و زیر پرچم بیگانگان بودیم ولی امروز همه قدرت‌های جهانی از تشیع حساب می‌برند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بناب خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی رسانه‌های غربی سعی داشتند اجلاس اخیر غیرمتعهدها را بایکوت خبری کنند ولی با وجود این توطئه‌ها و اقدامات رسانه‌های غرب امروز تمام رسانه‌های دنیا از عظمت مردم ایران و عظمت رهبر ایران حرف می‌زنند.

باقری‌بنابی با بیان اینکه این نعمت‌ها به برکت اسلام، ولایت و به برکت حوزه و فقاهت عاید جمهوری اسلامی شده است، گفت: زمانی بود که یمن و سمرقند جزو خاک ایران بودند ولی در سایه عیاشی دولت‌های جور از ایران جدا شدند و امروز هر کدام یک کشور شده‌اند ولی در هشت سال جنگ تحمیلی که در مقابل دنیا ایستاده بودیم به برکت ولایت و همت جوانان نتوانستند یک وجب از خاک این کشور را تسخیر کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 17 شهریور گفت: قیام 17 شهریور و آن مجاهدت به طور یقین شباهتی به قیام کربلا داشت و امروز انقلاب هرچه دارد در سایه خون‌های آن مردان مخلص و صادق به دست آمده است.

امام جمعه بناب در عین حال افزود: این قیام نشان داد که تمام قیام‌های به موقع قطعاً نتیجه‌بخش بوده و پیروزی و ظفر را به دنبال داشته‌اند ولی برخلاف آنها قیام‌های بی‌موقع مانند قیام توابین با وجود فداکاری‌های زیاد هیچ نتیجه مثبتی به دنبال نداشته، از این رو انسان باید از تاریخ گذشته درس عبرت بگیرد و برای آینده برنامه‌ریزی کند.

باقری‌بنابی در ادامه با اشاره به سالگرد شهادت مظلومانه آیت‌الله مدنی در محراب جمعه به دست منافقان گفت: سعادت بزرگی است که انسان بعد از یک عمر کارنامه درخشان در راه خدا به شهادت برسد.

انتهای پیام/ل10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول