اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج:

برخی مدیران قلعه‌گنج مشکلات را نمی‌بینند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری قلعه‌گنج گفت: عملکرد ضعیف و دید بسته برخی از مسئولان سبب شده است که مشکلات منطقه را به خوبی مشاهده نکرده و در راستای رفع آن اقدام کنند.

برخی مدیران قلعه‌گنج مشکلات را نمی‌بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، ایوب فلاحی صبح امروز در جلسه شورای زمین و مسکن این شهرستان اظهار داشت: بعضی از امور مردم را می‌توان در همین منطقه با نظر شورای اداری حل و فصل کرد، اما با ابراز تأسف دید بسته برخی از مسئولان نتوانسته اند، مشکلات منطقه را به خوبی ببینند تا در رفع آن بکوشند.

وی افزود: با وجود اقدامات خوبی که اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان انجام داده و یا در حال انجام است، اما با ابراز تأسف مدیر اداره راه و شهرسازی شهرستان قلعه‌گنج بسیار بد عمل کرده و موجب نارضایتی مردم شده است.

فلاحی تصریح کرد: در سال پایانی دولت دهم باید نتیجه مثبت این همه تلاش و خدمت‌‌‌رسانی را بسنجیم و همت کنیم تا با دید باز در راستای رفع مشکلات مردم اقدام کنیم.

وی ابراز داشت: وضعیت پیمانکاران مسکن در شهرستان باید مشخص شود و نظارت بیشتری صورت گیرد تا شاهد اجرای نامطلوب برنامه‌ها در مناطق روستایی نباشیم.

به گزارش فارس، از زمان معرفی سرپرست جدید اداره راه و شهرسازی شهرستان قلعه‌گنج، وی هیچ‌گونه عملکرد مثبتی در این زمینه انجام نداده است که گلایه مسئولان و مردم شهرستان را در پی داشته است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول