اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده شهرستان‌های جنوبی کرمان در مجلس:

برگشت اعتبار در مناطق نشانه بی‌لیاقتی مدیران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهنوج، قلعه‌گنج، منوجان و رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: برگشت اعتبارات در منطقه‌ای که به هر ریال آن نیاز دارد، نشانه بی‌لیاقتی مدیر است.

برگشت اعتبار در مناطق نشانه بی‌لیاقتی مدیران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمدرضا امیری ظهر امروز در جمع مسئولان شهرستان‌های جنوبی کرمان با بیان اینکه اجلاس غیر متعهدها در تهران یکی از اجلاس‌ موفق در طول 60 سال قدمت این جنبش بود، اظهار داشت: این جنبش بعد از سازمان ملل یکی از مهم‌ترین اجلاس‌هایی است که برگزار می‌شود.

وی افزود: هر اتفاقی که در این کشور می‌افتد و هر پیروزی که ما در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و علمی به دست می‌آوریم، حاصل و ثمره خون شهدا و مقاومت و ایستادگی کسانی است که در دوران دفاع مقدس و در دوران انقلاب اسلامی از آرمان‌های امام و انقلاب اسلامی دفاع کردند.

امیری ابراز داشت: تلاش زیادی صورت می‌گیرد تا یک اعتبار ملی مصوب شود و خیلی ناراحت کننده است که بعضی از ادارات حتی اعتبارات مصوب را نمی‌توانند جذب کنند و این را فرمانداران باید دقت داشته باشند.

وی با بیان اینکه برگشت اعتبارات در منطقه‌ای که به هر ریال آن نیاز دارد، نشانه بی‌لیاقتی مدیر است، تصریح کرد: این مدیر یا باید تنبیه شود و یا اگر نمی‌تواند کار کند، بگوید خداحافظ و این در حوزه فرمانداری‌ها است.

امیری گفت: فرمانداری‌ها باید بخش نظارتی خود را قوی و این مدیران را شناسایی کنند که کدام اداره اعتبارش برگشت خورده است زیرا واقعا آن مدیری که اعتبارش برگشت بخورد، دیگر به درد مدیریت نمی‌خورد.

وی خطاب به فرمانداران عنوان کرد: یکی از مشکلات ما در بخش جنوب بحث اشتغال است، ما جوانان تحصیل کرده فراوانی داریم و بعضی از ادارات یک فرصت کوچک و کمی هم که ایجاد می‌شود برای اشتغال فامیل گرایانه عمل می‌کنند و این کار خوبی نیست.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول