اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

هنرمندان محتوای توحید را با هنر خود به مردم عرضه کنند

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری، محتوای هنر را بندگی خداوند دانست و گفت: هنرمندان باید دیگران را با محتوای دعوت توحید به صورت هنرهای مختلف دعوت کنند و این دعوت اهل عالم به صورت یک هدف برای آنها باشد.

هنرمندان محتوای توحید را با هنر خود به مردم عرضه کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی همایش اندیشه‌های آسمانی، آیت‌الله محی‌الدین حائری‌شیرازی، در جمع هنرمندان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به فناوری‌های نوین ارتباطی، اظهار داشت: آنهایی که حرف منطقی دارند جامعه جهانی را جذب می‌کنند و انسان‌هایی که حرف درستی ندارند در آینده حذف می‌شوند.

وی با تاکید بر توجه هنرمندان بر اینترنت افزود: باید به این مهم توجه کنید تا صدای شما به جهانیان برسد.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در دنیا جوانان از برهنگی و سایر فعالیت‌های هنری و فرهنگی غیر اخلاقی خسته شده‌اند و به دنبال غذای معنوی هستند.

وی خطاب به اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد ابراز داشت: شما باید غذای فرهنگی برای روح جوانان تولید کنید.

این استاد حوزه و دانشگاه ادامه داد: ایده‌ها و نظرهای هنرمندان مسجدی باید به عنوان غذای روحی مردم دنیا در این گستردگی اطلاعات ارائه شود.

حائری‌شیرازی با اشاره به هنر هنرمند در قالب حرف‌ها و سبک هنری اظهار داشت: مطالب، محتوا و سبک، فرم هنر است، اگر فرم از قالب محتوا خارج شود آن هنر ماندگار نمی‌شود.

وی با بیان اینکه هنر دارای ظرفیت‌های فراوانی در انتقال مفاهیم دینی است، اظهار داشت: اندیشه‌های هنری خود را به سبک هنری بیان کنید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مساجد خانه‌های خدا هستند، تصریح کرد: مساجد از آن جهت که به سمت کعبه ساخته می‌شوند و مجموعه‌های انسان‌ها را در قالب صفوفی منظم به سمت کعبه قرار می‌دهند، خانه‌های خدا بر روی زمین هستند.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول