اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسئول معاون ستاد عالی کانون‌های مساجد

هنرمندان مسجدی در دوره‌های اندیشه‌های آسمانی شناسایی می‌شوند

خبرگزاری فارس: کارشناس مسئول معاون آموزشی و پژوهشی ستاد عالی کانون‌های مساجد گفت: انگیزه اصلی در این دوره آموزشی اندیشه‌های آسمانی شناسایی و ارزیابی هنرمندان مسجدی است.

هنرمندان مسجدی در دوره‌های اندیشه‌های آسمانی شناسایی می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد شیخی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دوره‌ای که برگزار می‌شود با موضوع‌های آموزشی پیش می‌رود ولی با توجه به برنامه‌ریزی‌های گروه‌های پژوهشی بحث شناسایی هنرمندان مسجدی را در این دوره آموزشی داریم.

وی افزود: هنرمندان متعهد مسجدی در این دوره آموزشی شرکت دارند و ما نیز با توجه به استعدادهای این هنرمندان در پایان دوره آموزشی آنها را گزینش و برای مراحل آموزشی خصوصی‌تر آماده می کنیم.

این مسئول در ستاد عالی کانون‌های مساجد در ادامه گفت: در این دوره آموزشی علاوه بر بحث آموزش، بحث گزینش و سنجش هنرمندان مسجدی را داریم و در پیام دوره آموزشی افرادی که مورد تایید اساتید باشند به مرحله بعدی این دوره آموزشی می‌روند.

وی افزود: ما در پنجمین دوره همایش اندیشه‌های آسمانی ویژه هنرمندان مسجدی سعی بر این داریم که انگیزه‌های فراتر از وجودیت هنرمندان در آنها ایجاد کنیم و به آنها بقبولانیم که برای رسیدن به ظهور یک طرح خوب در این زمینه می‌توانند در شهرستان خود مفید واقع شوند.

شیخی گفت: بعد از پایان دوره آموزشی افراد و هنرمندانی که در قالب طرح‌هایی نظیر دوره‌های آموزشی می‌توان از آنها استفاد کرد مورد توجه مسئولان قرار می‌گیرند.

وی افزود: در این دوره آموزشی از 12 استان شرکت‌کننده داریم که هر استان فرهنگ و آداب خاص خود را دارد که اگر این فرهنگ‌ها در قالب هایی هنری بازتعریف و احیا شود در خدمت اشاعه فرهنگ انقلابی در نظام جمهوری اسلامی قرار می‌گیرد.

 پنجمین همایش اندیشه‌های آسمانی به همت ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، با حضور هنرمندان برگزیده کانون‌ها از سراسر کشور در دو بخش برادران و خواهران، شهریورماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول