اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

روحانیون عامل اصلی مقابله با انحرافات هستند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتلای اسلام و انقلاب نیازمند حضور جدی روحانیت است و آنان عامل اصلی مقابله با انحرافات در جامعه هستند.

روحانیون عامل اصلی مقابله با انحرافات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محسن بیگلری در مراسم گرامیداشت سالروز تاسیس مرکز بزرگ اسلامی در شهرستان سقز اظهار کرد: روحانیون به عنوان مروجان فرهنگ، دین و حافظان و پاسداران همیشگی اسلام و قرآن بوده و به بهترین نحو ایفای نقش کرده‌اند.

وی تصریح کرد: روحانیون در طول تاریخ الهام‌بخش بوده و امروز نیز با احیای نقش حقیقی خود که روشنگری و هدایت جامعه است، توطئه‌های دشمنان را خنثی می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مرزبانی از جغرافیای عقیدتی جامعه مهم‌ترین رسالت روحانیون است، تصریح کرد: نقش بی‌بدلیل علما و روحانیون در تقویت مسائل فرهنگی و ترویج فرهنگ و معارف اسلامی نقشی بی‌بدیل و تعیین‌کننده است.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری اجلاس غیرمتعهدها در تهران نیز گفت: برگزاری این اجلاس با وجود تحریم‌ها و تهدیدات استکبار جهانی، مهر تاییدی بر اقتدار و عظمت ایران اسلامی و پوچ و توخالی بودن ادعاهای دشمنان دارد.

بیگلری گفت: دشمن از حضور سران این تعداد کشور در تهران به شدت ترس و واهمه داشت و تمام تلاش خود را برای کم‌ اهمیت جلوه‌ دادن این اجلاس از طریق رسانه‌های خود به کار برد.

وی تاثیرات برگزاری این اجلاس در مسائل سیاسی، اقتصادی، دیپلماسی و هسته‌ای کشور را عالی ارزیابی کرد و افزود: بدون شک برگزاری این اجلاس نتیجه بسیار مثبتی در روابط سیاسی ایران با این کشورها و حتی کشورها خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: حضور گرم و استقبال خوب سران 120 کشور دنیا در این اجلاس نشان داد که بسیاری از کشورهای دنیا ضمن حمایت از برنامه‌های جمهوری اسلامی، همراهی و همنوایی با این برنامه‌ها دارند و کشورهای غربی را در برنامه‌های مغرضانه خود علیه ایران تنها گذاشته‌اند.

بیگلری تاثیرات برگزاری این اجلاس بر افکار عمومی مردم دنیا را نیز خاطرنشان کرد و گفت: مردم دنیا به خوبی واقف هستند که تنها هدف ایران اسلامی ایجاد صلح و دوستی در جهان است و برگزاری این اجلاس سند حقانیت این ادعاست.

وی در ادامه به تاثیرات سخنرانی مقام معظم رهبری در اجلاس نم اشاره کرد و گفت: موضوعات مطرح شده از سوی معظم‌له در اجلاس نم آینده روشنی را برای جهان رقم خواهد زد.

نماینده مردم شهرستان‌های سقز و بانه در مجلس در پایان موضع‌گیری‌های مغرضانه و خصمانه غربی‌ها نسبت به ملت ایران را نشان بی‌درایتی سران این کشورها دانست و افزود: آنان باید بدانند ایران با حمایت و پشتیبانی ملت و همراهی و همگامی بیش از 80 درصد از کشورهای دنیا عدالت و صلح جهانی را برقرار خواهد کرد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول